آخرین اخبار
کد مطلب: 146789
امام جمعه لردگان در همايش بزرگ بسيجان شهرستان لردگان گفت:
دشمن از مقابله با تفکر بسيجي عاجز است
تاریخ انتشار : 1400/09/03
نمایش : 917
امام جمعه لردگان در جمع بسيجيان شهرستان لردگان گفت: ترس از جنگ، خيال و توهم مربوط به کاخ نشينان سعدآباد و شنا کننده در استخر فرح است؛ ولي ترس از جنگ، براي يک بسيجي، حزب الهي معنا ندارد؛ امروز ملت ايران نفرت دارد از مسئولي که بخواهد با قاتلان سردار سليماني مذاکره کند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام رحماني امام جمعه لردگان در جمع بسيجيان صبح امروز چهار شنبه سوم آذر 1400 گفت: بسيجيان نسبت به ايمان به نظام اسلام هرگز تريد نداشته اندو ندارند، بسيج بدون هيچ توقعي در هر شرايطي پشتوانه انقلاب بوده و هميشه براي امنيت و آسايش مردم تلاش کرده است . 

وي افزود: دشمن اگر  بتواند ايمان محکم جوان بسيجي و جوان ايراني ما را به خدا و رسول خدا گرفتار ترديد بکند بسيار موفق است؛ دشمنان انقلاب از بسيجيان وحشت و ترس دارند و فهميده اند که نمي توان با اين ملت با جنگ و حتي تهاجم فرهنگي و حتي محاصره اقتصادي طرف شد، زيرا بسيج پايه هاي مستحکم انقلاب و نظام است.

امام جمعه لردگان بيان داشت: آنچيزي که دشمن امروز در دستور کار خود قرار داده  مي خواهد اعتقاد و و آن صلابت ايمان ما را نشانه گرفت و مي خواهد اعتقاد ما را گرفتار ترديد و شک بکند ايمان به خدا بسيار لازم است اما مهمترين ازآن گرفتار ترديد و شک نشدن است . 

وي تصريج کرد: در جبهه براي هيچ بسيجي مهم نبود فرمانده اش کيست؟ و حتي تا موقع عمليات نام فرمانده خود را نمي دانست و آنچه مهم بود وظيفه و تکليف افراد بود مثل امروز نبود که برخي به دنبال پست و مقام  باشند . 

رحماني گفت: در جنگ و دفاع مقدس کسي خيانت نمي ديد، رئيس جمهور در خط مقدم جنگ بود، رئيس جمهور، وزير و همه با رزمنده بودند، آن روز همدلي و اتحاد وجود داشت. امروز سخن و تفکر دشمن مهم شده بعضي مسئولين آنقدر که دشمن برايشان مهم است مردم براي آنها مهم‌نيست، در حالي که آن روز همه مسئولين، فرماندهان و ... مردم برايشان مهم بودند نه چيز ديگري. امروز به جايي مي رسيم که در بعضي مقاطع مردم از مسئولينشان دروغ مي مي شنوند و اين درست نيست.

وي تاکيد داشت: دشمن بايد به اين نتيجه برسد که تا ملت ايران زنده است از هر قوم و مذهبي هيچکس نمي تواند بر اين کشور تسلط پيدا کند.

سخنران تجمع سوم آذر ماه به مناسبت هفته بسيج تصريح کرد: اگر بسيج و دلدادگان رهبري صبر کردند که سال ها قوه مجريه در دست نااهلان بود به اين دليل بود که همه افراد  از بسيجي و حزب الله، کارگر و کارمند و... به خاطر حفظ انقلاب بود؛  اما امروز همين عزيزان هم دلخوري هايي دارند که مسئولين بايد شبانه روز براي خدمت به مردم تلاش کنند. 

وي گفت: امروز ملت نمي تواند از خون سردار شهيدش سردار سليماني بگذرد، مردم از سپهبد سليماني و همرزم شهيدش ابومهدي مهندس نخواهد گذشت.

وي در ادامه گفت: ترس از جنگ، خيال و توهم مربوط به کاخ نشينان سعدآباد و شنا کننده در استخر فرح است؛ ولي ترس از جنگ، براي يک بسيجي، حزب الهي معنا ندارد؛ امروز ملت ايران نفرت دارد از مسئولي که بخواهد با قاتلان سردار سليماني مذاکره کند.

امام جمعهلردگان در پايان به چند نکته مهم رهبري خطاب به مردم و مسئولين اشاره داشت و گفت: معظم له فرمودند: مراقب خوراکمان باشيم و سراغ حرام نروبم، خواندن نماز اول وقت با حضور قلبي، حاکم شدن وحدت و همدلي در بين همه و  رفاه اگر چه خوب است اما زياد خواهي و مطالبه بيش از حد درست نيست، اگر دنبال رفاه زياد باشيم همان بلايي سرمان مي آيد که سر طلحه و زبير آمد لذا ما نبايد وابسته به دنيا و به دنبال ثروت اندوزي باشيم.
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس