آخرین اخبار
کد مطلب: 146749
آخرين وضعيت رنگ بندي کرونايي چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1400/07/25 08:40:24
نمایش : 850
رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد گفت: شهرستان‌هاي شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان و کيار در وضعيت پرخطر قرار دارند.
به گزارش سلام لردگان ،بر اساس جديدترين رنگ‌بندي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، شهرستان کيار در وضعيت نارنجي (پرخطر) شيوع کرونا قرار گرفت.


مجيد شيراني افزود: در رنگ‌بندي جديد، شهرستان اردل که پيش از اين در وضعيت نارنجي قرار داشت به وضعيت زرد (خطر متوسط) تغيير رنگ داده است.


رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد گفت: برهمين اساس در حال حاضر شهرستان‌هاي شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان و کيار در وضعيت پرخطر و شهرستان‌هاي سامان، بن، کوهرنگ، خانميرزا و اردل در وضعيت خطر متوسط شيوع کرونا قرار دارند.


شيراني افزود: محدوديت‌هاي ناشي از رنگ‌بندي‌هاي کرونا از امروز شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ اعمال مي‌شود.


وي گفت: اگر چه شيوع کرونا در استان فروکش کرده است، اما بازرسان بهداشت بر نحوه اجراي دستورالعمل‌هاي بهداشتي نظارت دارند و انتظار مي‌رود مردم نيز در اين خصوص همراهي کنند.


شيراني، عادي انگاري را مهمترين خطر کنوني در خصوص شيوع کرونا دانست و افزود: توصيه مي‌شود تا زماني که ۷۵ درصد جمعيت استان واکسينه کامل نشده‌اند از برگزاري هرگونه تجمع به ويژه مراسم‌هاي عروسي و ترحيم خودداري شود.


وي بر لزوم رعايت دستورالعمل‌ها تأکيد کرد و گفت: گرچه استان از وضعيت قرمز و بحراني خارج شده، اما تجربه ماه‌هاي اخير ثابت کرده که هر گاه رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي ناديده گرفته شود، با موج جديد و افزايش آمار‌هاي بستري و مرگ و مير کرونايي مواجه مي‌شويم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس