آخرین اخبار
کد مطلب: 146731
حجت الاسلام رحماني گفت:
اربعين بزرگترين اجماع جهاني و زمينه اي براي ظهور است/ دفاع مقدس ماندگار است
تاریخ انتشار : 1400/07/02 14:04:05
نمایش : 797
حجت الاسلام رحماني امام جمعه شهرستان لردگان گفت: بزرگترين و باشکوه ترين اجتماع شيعيان جهان اربعين است که از اهميت بسيار زيادي برخوردار است و ان شا الله با نابودي اين ويروس منحوس مجدد آن اجتماع باشکوه برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام يدالله رحماني امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ضمن گرامي داشت هفته دفاع مقدس گفت: در ابتدا خودم و همه ي نمازگزاران را به تقواي الهي سفارش مي کنم، اهل تقوا براي بهره مندي تمام و کمال از تقوا به نظارت پروردگار عالم، نظارت حضرت صاحب الزمان (عج) و نظارت اعضا و جوارح بر ما وجود دارد که در همه شب و روز و همه شرايط ما را مي بيند و بر ما نظارت دارد.

وي افزود: سه نظارت قوي بر انسان وجود دارد: اول، ذات مقدس پروردگار بر اعمال و رفتار انسان اشراف و آگاهي دارد. دوم؛ اعضا و جوارح انسان روزقيامت بر ما شهادت خواهند داد و سوم ؛ ظهور،حضور و نظارت امام عصر (عج)بر انسان است.

رحماني بيان داشت: فرد با تقوا نبايد تصور کند که امام عصر (عج) آن را نمي بيند، منتظر واقعي بايد در هر شرايطي با تقوا باشد و آن نظارت هاي سه گانه را مدنظر داشته باشد.

امام جمعه لردگان گفت: ما بايد شرايط جامعه را تغيير دهيم تا امام عصر(عج) بپسندد، شيعه امام زمان (عج) براي مهدوي شدن بايد قائم به عدل باشد. در واقع قائم به عدل بودن يک اعتقاد است که بايد در فرد و در جامعه نهادينه شود تا جامعه مهدوي شکل بگيرد.

خطيب جمعه لردگان در ادامه به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دوران دفاع مقدس با شجاعت، فداکاري و ايمان رزمندگان اسلام ماندگار شده است، همه ما وظيفه داريم ارزش هاي اين دوران مقدس را حفظ و ترويج دهيم.

امام جمعه لردگان تصريح کرد: در طول تاريخ ايران بزرگ و پر افتخار، در دوران برخي پادشاهان قسمت هاي وسيعي از ايران بزرگ جدا شد، اما تنها در دوران دفاع مقدس که کل دنيا متحد شدند و با تمام وجود به اين سرزمين کهن حمله کردند اما شکست خوردند و رزمندگان اسلام اجازه ندادند ذره اي از اين خاک جدا شود.

وي با اشاره به راهپيمايي بزرگ اربعين حسيني گفت: در رابطه با اربعين نيز اين راهپيمايي بزرگ اولين زمينه اجتماع بزرگ و جهاني براي ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) است، دشمنان اسلام از اين اجتماع بزرگ ترس دارند.

حجت الاسلام يدالله رحماني امام جمعه شهرستان لردگان افزود: بزرگترين و باشکوه ترين اجتماع شيعيان جهان اربعين است که از اهميت بسيار زيادي برخوردار است و ان شا الله با نابودي اين ويروس منحوس مجدد آن اجتماع باشکوه برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس