آخرین اخبار
کد مطلب: 146684
محرم امسال هيچ هيأتي تعطيل نيست
تاریخ انتشار : 1400/05/05 09:57:21
نمایش : 883
مدير‌کل‌ تبليغات ‌اسلامي‌ چهارمحال‌و بختياري با بيان اينکه در محرم امسال هيچ هيأتي تعطيل نيست، گفت: تلاش مي‌کنيم هيأت را با وضعيت بهتر، ظرفيت کمتر و گسترده‌تر با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي برگزار کنيم.
به گزارش سلام لردگان، به  نقل‌ از روابط عمومي تبليغات اسلامي چهارمحال‌ و بختياري، حجت‌‌الاسلام‌ مهدي‌ طاهري‌ در نشست مشترک ستاد ساماندهي شئون فرهنگي و ستاد محرم گفت: در محرم امسال هيچ هيأتي تعطيل نيست اما تلاش مي‌کنيم هيأت را با وضعيت بهتر، ظرفيت کمتر و گسترده‌تر با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي برگزار کنيم.

مدير‌کل‌ تبليغات ‌اسلامي‌ چهارمحال‌و بختياري با بيان‌ اينکه در برگزاري مراسم عزاداري محرم بايد بر مردمي بودن کار مراقبت کنيم و اين حرکت بايد قاعدتا حاکميتي باشد اما به دست مردم، افزود: نبايد در مواجهه با شبهات ايجاد شده در عزاداري امام حسين(ع) منفعلانه عمل کنيم.

وي اظهار داشت: در برگزاري مراسم منطقه‌بندي و بخش‌بندي شهر را پيگيري مي‌کنيم و مسئوليت هر منطقه را يک اداره برعهده مي‌گيرد و همه ادارات بايد در کمک کردن به مردم همراهي کنند.

طاهري از اجراي طرح سفير امام حسين(ع) قبل از محرم خبر داد و گفت: با اين طرح پيشاپيش پيغامي را به بازار و مردم مي‌دهيم.

مديرکل تبليغات اسلامي استان با تأکيد بر اينکه بايد نمادهاي مذهبي را احيا کنيم و با جلوه‌هاي بصري و سياه‌پوش کردن شهر در تعظيم شعائر ديني نقش ايفا کنيم، عنوان کرد: براي اين منظور يک برنامه در فضاي مجازي اجرا مي‌شود با اين عنوان که «سهم ما در تعظيم شعائر حسيني قبل از محرم چقدر است؟»

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس