آخرین اخبار
کد مطلب: 146683
4000 دانش‌آموز دبستاني چهارمحال و بختياري در دوره‌هاي جبراني تابستانه
تاریخ انتشار : 1400/05/05 09:55:04
نمایش : 803
معاون آموزش ابتدايي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري گفت:۴ هزار دانش‌آموز ساکن مناطق محروم و حاشيه شهرهاي استان براي استفاده از دوره جبراني تابستان کلاس‌بندي شدند.
محمد محمدي با اعلام اين خبر اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بين آموزش و پرورش، بسيج دانشجويي و دانشگاه فرهنگيان دوره جبراني براي دانش‌آموزان مقطع ابتدايي برگزار مي‌شود.

معاون آموزش ابتدايي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري افزود: تعداد ۵۰۰ معلم که ۳۵۰ نفر از آن‌ها دانشجوي فرهنگي و مابقي معلم بسيجي هستند در اين طرح شرکت کرده‌اند.

وي اظهار داشت: تعداد ۴ هزار دانش‌آموز در مناطق محروم لردگان، خانميرزا، فلارد، اردل، ميانکوه، منطقه عشايري کوهرنگ، حاشيه شهر شهرکرد، شهرک الهيه بروجن و منظريه کلاس‌بندي شده‌اند که اين کلاس‌ها تماما به صورت رايگان برگزار مي‌شود.

محمدي خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان دبستاني که در امتحانات خردادماه نمره قابل قبول را کسب نکرده‌اند در اين دوره شرکت مي‌کنند و اين کلاس‌هاي جبراني تا هفته اول شهريورماه ادامه دارد.

معاون آموزش ابتدايي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري عنوان کرد: بيشتر کلاس‌ها در روزهاي دوشنبه و چهارشنبه که مدارس باز هستند برگزار مي‌شود و علاوه بر آموزش دروس فعاليت‌هاي تربيتي و فرهنگي همچون قرآن و نقاشي نيز در اين دوره انجام مي‌شود.

وي توضيح داد: آخرين گزارش موصوله حاکي از استقبال دانش‌آموزان از اين طرح بوده است و بعد از برگزاري کلاس‌ها نيز مجدد آزمون ارزيايي از دانش‌آموزان گرفته مي‌شود.

محمدي با بيان اينکه در اين طرح علاوه بر آموزش به دانش‌آموزان به دنبال توانمند کردن دانشجو معلماني که امسال و يا سال آينده وارد مدارس مي‌شوند هستيم تا به طور واقعي درگير درس و کلاس و مدرسه شوند، افزود: همچنين ۵۰ راهبر آموزشي بر کار دانشجو معلمان نظارت مي‌کنند.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس