آخرین اخبار
کد مطلب: 146655
نيکزاد خطاب به همتي: چرا 11 نفر 90 هزار ميليارد تومان تسهيلات گرفتند و پس ندادند؟
تاریخ انتشار : 1400/03/20 09:21:00
نمایش : 893
رئيس شوراي هماهنگي ستادهاي مردمي آيت‌الله رئيسي گفت: امروز آقاي همتي که نامزد رياست جمهوري است بايد پاسخگو باشد که چرا 11 نفر 90 هزار ميليارد تومان تسهيلات گرفتند و پس ندادند، در حالي که مردم عادي براي دريافت تسهيلات در مشکل هستند.
 به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از خبرگزاري فارس از زنجان، علي نيکزاد در جمع مردم زنجان در سخناني به زبان ترکي اظهار کرد: مردم زنجان ما ستاد آقاي رئيسي به شما مديون هستيم چون در دوره قبل بيشتر از 50 درصد زنجاني‌ها به آقاي رئيسي راي دادند.

 رئيس شوراي هماهنگي ستادهاي مردمي آيت‌الله رئيسي هيئات استان زنجان را کانون عشق و دلدادگي به اهل بيت عنوان کرد و گفت: زنجان با حضور بزرگترين و نام‌آورترين مردان در عرصه همواره حضور داشته است و جايگاه ويژه در کشور دارد.

وي با اشاره به اينکه زنجان قهرمان عنوان ديار غواصان دريادلي را از مقام معظم رهبري گرفته است، گفت: سند افتخار زنجاني‌ها شهيد شهرياري است که در بحث هسته‌اي کاري ماندگار انجام داد در حالي که دشمنان معتقد بودند، ايران در بحث هسته‌اي به جايي نمي‌رسد.

نيکزاد در ادامه ضمن تشريح شرايط کشور در ۴۲ سال گذشته افزود: در ۴۲ سال گذشته نظام دموکراتيک و جمهوريت در کشور حاکم بوده و هر سال انتخابات در کشور برگزار شده است.

 رئيس شوراي هماهنگي ستادهاي مردمي آيت‌الله رئيسي با اشاره به اقدامات دولت‌هاي مختلف گفت: در هشت سال گذشته ضعف‌هايي در مديريت بوده که موجب نااميد مردم شده است.

وي تصريح کرد: کساني که راي آوردند قرار بود خادم مردم باشند اما آيا دولت‌ها به ويژه در ۸ سال اخير اين اهداف را تحقق بخشيدند و خواسته‌هاي مردم برآورده شد؟

 رئيس شوراي هماهنگي ستادهاي مردمي آيت‌الله رئيسي افزود: امروز آقاي همتي که نامزد رياست جمهوري است بايد پاسخگو باشد که چرا ۱۱ نفر ۹۰ هزار ميليارد تومان تسهيلات گرفتند و پس ندادند، در حالي که مردم عادي براي دريافت تسهيلات در مشکل هستند.

وي اقدامات دولت در برخي از موضوعات اقتصادي را نادرست خواند و گفت: امروز دولتي سرکار است که برادر رئيس جمهور و معاونش و داماد وزير در زندان است، اين چطور دولتي است؟

نيکزاد با انتقاد از کوتاهي دولت در صادرات سيب و واردات موز بيان کرد: اين مشکل ناشي از ضعف مديريت بود، همانطور که در بحث مرغ ضعف مديريت را شاهد بوديم.

 رئيس شوراي هماهنگي ستادهاي مردمي آيت‌الله رئيسي تصريح کرد: در شان کشور نيست که قرارگاه مرغ تشکيل شود و پس از بررسي‌هاي متعدد توليدکنندگان و اتحاديه ها دليل اين مشکل را سوءمديريت و تعارض منافع اعلام کنند.

وي صحبت‌هاي خود را با طرح اين سوال که آيا ادارات دولتي امروز در خدمت مردم هستند، ادامه داد و گفت: بنده دست کارمندان دولت را مي بوسم ولي مي‌بينيم که کارها خوب پيش نمي‌رود.

نيکزاد در ادامه به مشکلات جوانان در بحث اشتغال و ازدواج اشاره کرد و گفت: اينها حق مسلم جوانان هستند که دولت بايد آنها را فراهم کند.

 رئيس شوراي هماهنگي ستادهاي مردمي آيت‌الله رئيسي به سوال خود از همتي درباره عدم پرداخت تسهيلات مسکن اشاره کرد و گفت: جواب همتي اين بود که نمي‌توانم وام دهم که بانک‌ها سالها منتظر بازپرداخت آن بمانند.

وي با اشاره به اينکه ضغف مديريت موجب طمع دشمن به کشور شده است، گفت: با توجه به وجود اين مشکلات قوه ديگري غير از قوه مجريه وارد عمل شده و به دنبال رسيدگي به مشکلات است.

نيکزاد افزود: البته ادعا نداريم که امروز قوه قضاييه مدينه فاضله شده و هنوز هم جا براي کار زياد است، اما امروز قوه قضاييه خط قرمز ندارد و به سمت حکومت اميرالمومنين (ع) رفته است و امروز پوشه قرمز زير ميز در اين قوه وجود ندارد.

 رئيس شوراي هماهنگي ستادهاي مردمي آيت‌الله رئيسي با اشاره به وجود ۳ هزار و ۴۰۰ ميليارد تومان نقدينگي در دست مردم گفت: دولت از اين نقدينگي درست استفاده نکرد، بلکه مردم را به بورس آورد و به خاک سياه نشاند.

نيکزاد خطاب به دولت گفت: دولت محترم ۴۶ ميليون نفر از مردم بعد از دعوت شما به ‎بورس، تا ۴۰ درصد از سرمايه شان را از دست داده‌اند، بايد پاسخگو باشيد.

وي به انجام تعهدات برجام نيز اشاره کرد و گفت، در برجام فقط ما تعهد کرديم و طرف مقابل کاري نکرد و نه تنها تحريم‌ها برداشته نشد بلکه پول‌هاي بلوکه شده نيز برنگشت.

 رئيس شوراي هماهنگي ستادهاي مردمي آيت‌الله رئيسي با اشاره به شهادت شهيد سليماني بيان کرد: وقتي دولت شنيد که آن فرزند شيطان شهيد سليماني را به شهادت رسانده است، تحرکي نکرد و مردم وقتي اينها را ديدند به يک قوه ديگر پناه آوردند.

نيکزاد با اشاره به اينکه امروز دنبال اين هستيم قوه‌اي که داراي سلامت اخلاقي و اعتقاد به موضوعات در سطح اجتماعي دارد را بنا کنيم، بيان کرد:در صورت پيروزي آقاي رئيسي آلوده شدگان به بيت‌المال در دولت آقاي رئيسي جايي نخواهد داشت، چرا که بايد دولتي سرکار بيايد که ويژگي‌هاي انقلابي بودن را داشته باشد.

رئيس شوراي هماهنگي ستادهاي مردمي آيت‌الله رئيسي با اشاره به اينکه دولت رئيسي به دنبال برقراري عدالت است، تصريح کرد: در کشور نبايد امضاي طلايي و زد و بند وجود داشته باشد و بايد حکومت اسلامي را داشته باشيم.

رئيس ستاد رئيسي گفت: مشکلات زنجان از جمله خام فروشي، مشکلات صنايع دستي، موضوع پسماند از جمله مشکلاتي است که به همت قوه قضاييه حل شده است.

وي به سوال خود از آقاي رئيسي درباره اينکه چرا با وجود اختيارات در قوه قضاييه به قوه مجريه مي‌رود گفت: جواب وي اين بود که در قوت قضاييه من به دنبال علت هستم و هرقدر هم تلاش کنم همين شرايط خواهد بود، اما در قوه مجريه به دنبال حل مشکلات خواهيم بود.

 رئيس شوراي هماهنگي ستادهاي مردمي آيت‌الله رئيسي در ادامه با اشاره به برخي از تبليغات سوي مخالفان آيت‌الله رئيسي درباره اينکه در صورت پيروزي به دنبال جنگ خواهند بود، گفت: ما به دنبال جنگ نيستيم بلکه به دنبال عزت مردم هستيم.

 رئيس شوراي هماهنگي ستادهاي مردمي آيت‌الله رئيسي افزود: دولت بايد به دنبال فاميل بازي و يقه سفيدها نباشد و دغدغه دولت بايد مردم و گفتمان امام راحل باشد.

وي در پايان ضمن دعوت از حضور باشکوه مردم در انتخابات گفت: ما به دنبال اين هستيم که مردم مشارکت کنند چون در آن صورت دشمن هم به کشور ارزش گذاري خواهد کرد.

 رئيس شوراي هماهنگي ستادهاي مردمي آيت‌الله رئيس بيان کرد: جمهوري اسلامي در اين ۴۲ سال ثابت کرده است که جمهوريت و مردم سالاري ديني را در اولويت داشته و در طول اين مدت انتخابات بسياري برگزار کرده است، پس اميدواريم اين انتخابات نيز با شکوه مثل ادوار گذشته برگزار شود.

انتهاي پيام/73005/ر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس