آخرین اخبار
کد مطلب: 146624
پلمب 17 واحد صنفي متخلف در لردگان/ لزوم همکاري مردم با پليس در امر نظارت بر اصناف
تاریخ انتشار : 1400/02/13 10:29:55
نمایش : 821
فرمانده انتظامي شهرستان لردگان از پلمب 17 واحد صنفي ناقض شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي در اين شهرستان خبر داد و گفت: از همه شهروندان خواهشمنديم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفي، مراتب را سريعاً به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
علي تابش‌فرد گفت: مأموران پليس شهرستان لردگان ضمن هماهنگي با مرجع قضائي، در راستاي اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و مقابله با ويروس کرونا با همکاري شبکه بهداشت و سازمان صمت شهرستان از واحدهاي صنفي به صورت محسوس و نامحسوس بازديد کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان ادامه داد: در اجراي اين طرح 17 واحد صنفي به علت عدم رعايت موارد بهداشتي مربوط به جلوگيري از گسترش ويروس کرونا و عدم رعايت قوانين، مقررات و ضوابط فعاليت اماکن عمومي و صنفي با هماهنگي دستگاه قضايي پلمب شدند.

وي با بيان اينکه پليس شهرستان در رابطه با امنيت و سلامت جامعه از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد کرد و طرح‌هاي کنترل اصناف با توجه به گسترش ويروس کرونا در سطح شهرستان با جديت ادامه دارد، خاطرنشان کرد:  از شهروندان انتظار مي‌رود در اين رابطه با پليس همکاري مستمر داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفي، خصوصاً موضوعاتي مانند عدم رعايت مسائل بهداشتي و يا احتکار اقلام بهداشتي و درماني مراتب را سريعاً به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


انتهاي پيام/630 ل

 
 
امنيت اجتماعي
 
شهرستان لردگان
 
علي تابش‌فرد
 
فرمانده انتظامي شهرستان لردگان
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس