آخرین اخبار
کد مطلب: 146621
شکل‌گيري شوراها کاهش تصدي‌گري دولت را به همراه دارد
تاریخ انتشار : 1400/02/11 09:40:11
نمایش : 754
نماينده مردم لردگان و خانميرزا در مجلس با بيان اينکه شکل‌گيري شوراها به نوعي چابک‌سازي و کاهش تصدي‌گري دولت است، گفت: اين مهم در حاليست که کاهش تصدي‌گري دولت بايد به صورت کامل به منتخبان مردم برون‌سپاري شود.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان،  حسين باميري در خصوص فرارسيدن روز شوراها، گفت: شوراها در مراکز استان‌ها قابليت‌ها و ظرفيت‌هاي بسياري را ايجاد کرده‌اند اما شاهد بروز مشکلاتي نيز هستيم.

نماينده مردم لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه نبايد عملکرد شوراهاي اسلامي شهر و روستا را صرفا سياه يا سفيد ببينم، اظهار کرد: در واقع گاهي اوقات برخي افراد به موضوعات و مسائل خط قرمز وارد شدند که اين امر آفت‌ها و عارضه‌هايي را ايجاد کرد.

وي با بيان اينکه شکل‌گيري شوراها به نوعي چابک‌سازي و کاهش تصدي‌گري دولت است، ادامه داد: اين مهم در حاليست که کاهش تصدي‌گري دولت بايد به صورت کامل به منتخبان مردم برون‌سپاري شود.

اين نماينده مردم در مجلس يازدهم با اشاره به اينکه کانديداهاي تصدي شوراها بايد ديدگاه خدمت به مردم داشته باشند نه اينکه درصدد دست‌اندازي به بيت المال داشته باشند، افزود: اگر ديدگاه نخست وجود داشته باشد، بدون شک مديريت واحد شهر و روستا شکوفا مي‌شود که اين امر دستاورد بزرگ و مهمي است.

نايب رئيس کميسيون امور داخلي کشور و شوراها در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: قانون اساسي با توجه به شکل گيري شوراها دقت نظر خاصي نسبت به مديريت مردمي در امور مختلف داشته است که بايد به درستي محقق شود.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس