آخرین اخبار
کد مطلب: 146605
ممنوعيت چاپ و تکثير آگهي ترحيم و مراسمات شادي در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1400/02/04
نمایش : 1109
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: فعاليت چاپخانه‌ها و مراکز وابسته به چاپ، کانون‌هاي آگهي و تبليغاتي به منظور جلوگيري از تجمعات و کاهش ابتلا به ويروس کرونا تا اطلاع ثانوي در سطح استان ممنوع است

به گزارش خبرنگار سلام لردگان و به نقل از خبرگزاري فارس ابراهيم شريفي پيرامون شرايط کرونايي گفت: فعاليت چاپخانه‌ها و مراکز وابسته به چاپ، کانون‌هاي آگهي و تبليغاتي به منظور جلوگيري از تجمعات و کاهش ابتلا به ويروس کرونا تا اطلاع ثانوي در سطح استان ممنوع است.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: با توجه به افزايش آمار مبتلايان به ويروس کرونا و تاکيد ستاد استاني مقابله با کرونا، چاپ و انتشار هرگونه آگهي ترحيم و مراسمات عقد و عروسي پيگرد قانوني دارد.

شريفي افزود: تيم‌هاي نظارتي و بازرسي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و کميته‌هاي اجتماعي، انتظامي و امنيتي ستاد کرونا به صورت مستمر نسبت به بازرسي و نظارت بر فعاليت آن مراکز در سطح شهرستان‌ها اقدام و با واحد‌هاي متخلف برخورد قانوني لازم صورت خواهد گرفت.

وي در پايان گفت: در اين راستا از مديران و متصديان چاپخانه‌ها و مراکز وابسته و کانون‌هاي آگهي و تبليغاتي تقاضا مي‌شود تا عادي شدن شرايط استان همکاري‌هاي لازم را انجام دهند.

انتهاي پيام/630
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس