آخرین اخبار
کد مطلب: 146599
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع)؛
تاکنون از نقاهتگاه هاي چهارمحال و بختياري استفاده نشده است/با تکميل ظرفيت بيمارستان ها نقاهتگاه راه اندازي مي شود
تاریخ انتشار : 1400/01/30 14:15:24
نمایش : 691
سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري گفت: ا کنون در استان بدليل اينکه بيمارستان ها و مراکز بهداشتي ،ظرفيت پذيرش بيماران کرونايي را داشته اند ازين نقاهتگاه ها هيچگونه استفاده اي نشده است اما با توجه به شيوع و جهش ويروس منحوس کرونا و احتمال تکميل ظرفيت بيمارستان ها لازم است نقاهتگاه ها راه اندازي شود.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري  در خصوص تجهيز و آماده سازي نقاهتگاه 200 تختي اظهار کرد: در راستاي طرح سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني  به کمک  دانشگاه علوم پزشکي و اداره کل آموزش و پرورش،هلال احمر و اورژانس 115 استان نقاهتگاهي به ظرفيت 200 تخت خوابي در شهرکرد راه اندازي شد.

وي با اشاره به وضعيت قرمز ويروس منحوس کرونا در کشور و استان افزود:با توجه به اعلام آمادگي فرمانده کل سپاه به فرماندهان سپاه هاي استاني، نقاهتگاهي در مکان بسيار خوبي که توسط اداره کل آموزش و پرورش در اختيار گذاشته شد، جهت پذيرش بيماران کرونايي آماده سازي و تجهيز شده است.

سردار اکبري افزود:تا کنون در استان بدليل اينکه بيمارستان ها و مراکز بهداشتي ،ظرفيت پذيرش بيماران کرونايي را داشته اند ازين نقاهتگاه ها هيچگونه استفاده اي نشده است اما با توجه به شيوع و جهش ويروس منحوس کرونا و احتمال تکميل ظرفيت بيمارستان ها  لازم است نقاهتگاه ها راه اندازي شود.

اکبري افزود:علاوه بر نقاهتگاه سالني هم در صورت افزايش تعداد بيماران کرونايي در نظر گرفته شده است.

سردار اکبري ضمن تقدير و تشکر از همه عوامل در ستاد کرونا استان و همه کساني که در مقابله با بيماري منحوس تلاش مي کنند بيان کرد: خواسته ما از مردم شريف استان چهارمحال و بختياري اين است که همان طور که تا کنون از نقاهتگاه استفاده اي نشده است سعي کنيم تا پايان اين ويروس منحوس همچنان ازين مکان ها استفاده اي نشود چرا که استفاده از نقاهتگاه ها در مواقع اضطراري است.

وي با اشاره به رعايت پروتکل هاي بهداشتي و دستورات پزشکي که در راستاي مقابله با ويروس کرونا داده شده است افزود:آروز داريم در اين ماه مبارک بيماري در سطح دنيا و در سطح کشور و مردم عزيزمان با رعايت تمامي پروتکل برطرف شود.

اکبري در ارتباط با طرح سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني افزود :اين طرح از ابتداي شروع (اول آذرماه سال 99) موفقيت هاي چشم گيري داشته اما بعد از ايام تعطيلات و با توجه به شيوع بيماري جهش يافته اين وضعيت تغيير پيدا کرد که ميتوان با همان اقدامات مرحله اول طرح شهيد حاج قاسم سليماني اين بيماري را مهار کرد.

وي در آخر با اعلام آمادگي پاسداران و بسيجيان سپاه حضرت قمي بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري در تمامي بحران ها و سختي ها ،نويد حضور در تمامي شرايط در کنار مردم را داد و افزود:ما سبز پوشان ولايت همواره در کنار مردم عزيز و مسئولين استاني خواهيم بود و آماده دريافت کمک هاي مردمي و رساندن آن بدست نيازمندان هستيم.

انتهاي پيام/
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس