آخرین اخبار
کد مطلب: 146596
ساعات کار اصناف در ماه رمضان اعلام شد
تاریخ انتشار : 1400/01/25 15:22:42
نمایش : 1009
رييس اداره صنعت و معدن شهرستان لردگان گفت: در نشست کميته اجرايي ستاد مبارزه با کرونا ويروس، ساعات کار اصناف شهرستان لردگان در ماه مبارک رمضان اعلام شد.
همايون شجاعي رييس اداره صنعت و معدن شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: در نشست کميته اجرايي ستاد مباره با کرونا ويروس مقرر شد، رستوران‌ها، پيتزا فروشان، ساندويچ فروشان، فست فودها، کافي شاپ، کله پاچه، چلوکبابان، آش و حليم فروشان و همچنين رسته آبميوه و بستني فروشان حق فعاليت و ارائه سرويس از اذان صبح تا اذان مغرب درماه مبارک رمضان ندارند .

وي اشاره کرد: در همين راستا رسته صنفي لبنيات، خواروبار، مرغ فروشان و قصابان و ديگر اصناف کم خطر که محدويت زماني کسب و کار  نداشته اند، طبق دستورالعمل هاي اتحاديه خود به ادامه فعاليت خود مي پردازند. لازم به ذکر است که در اين نشست مقرر شد، ديگر صنوف مطابق دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا به فعاليت خود بپردازند.

همچنين ساعات کاري نانوايان در ماه مبارک رمضان از ساعت 9 صبح الي 12:30 ظهر و از ساعت 16 الي 20:30 مي باشد که از طريق صدا و سيماي استان و پيامک از طريق اتاق اصناف به اطلاع خبازان اطلاع رساني شد .

 شجاعي تاکيد داشت: واحدهاي صنفي فوق الذکر حق فعاليت طبق زمان بندي اعلام شده را در ماه مبارک رمضان را ندارند و از طريق پيامک به آنان اطلاع رساني شد و در صورت تخلف برابر مقررات با آنان رفتار خواهد شد.

وي همچنين از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف از سوي اصناف مراتب را با شماري گيري 124 گزارش نمايند .

رييس اداره صنعت و معدن شهرستان لردگان در پايان تاکيد داشت گروه هاي شغلي 2،3،4 تا پايان وضعيت قرمز و اعلام ستاد کرونا تعطيل مي باشند .

انتهاي پيام/ 630 ل

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس