آخرین اخبار
کد مطلب: 146595
اطلاعيه ناجا براي ماه رمضان/ فعاليت اماکن غذايي منوط به مجوز ستاد کرونا
تاریخ انتشار : 1400/01/25 11:04:54
نمایش : 761
فرمانده انتظامي انتظامي شهرستان لردگان در اطلاعيه‌اي بر توجه عموم مردم به ويژه صاحبان و متصديان واحدهاي صنفي و اماکن عمومي به رعايت و اجراي برخي موارد در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکيد کرد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ فرمانده انتظامي انتظامي شهرستان لردگان در اطلاعيه‌اي حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن کريم و دعا و نيايش، ماه تزکيه و خودسازي را تبريک و با اشاره به اهميت تکريم و تعظيم شعائر اسلامي بر توجه عموم مردم به ويژه صاحبان و متصديان واحدهاي صنفي و اماکن عمومي به رعايت و اجراي برخي موارد در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکيد کرد و اعلام داشت: روزه داران گرامي، در جهت تقويت خويشتن داري و گسترش ارزش‌هاي اخلاقي و رعايت حرمت اين ماه عزيز از هرگونه تظاهر به روزه خواري و سرو غذاي سرد يا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، معابر عمومي و … اکيداً خودداري کنند.

در حال حاضر به دليل شرايط قرمز و پرخطر شهرها ناشي ازشيوع ويروس منحوس کرونا، مراکز پذيرايي بين راهي، پايانه‌هاي مسافربري و بيمارستان‌ها مجاز به فعاليت و ارائه خدمات نيستند اين در حالي است که اگر وضعيت فعلي به حالت عادي رسيد، اين مراکز برابر پروتکل‌هاي بهداشتي ابلاغي از ستاد ملي مقابله با کرونا و صدور مجوز از سوي اين ستاد و رعايت دستورالعمل هاي صادره مبني بر فعاليت آن مراکز مي توانند به ارائه خدمت به شهروندان در ماه مبارک رمضان بپردازند.

از هموطنان عزيز بويژه رانندگان محترم وسايل نقليه عمومي انتظار مي‌رود با رعايت نکات بهداشتي و ضد عفوني کردن مداوم خودروها، از تظاهر به روزه خواري و استعمال دخانيات در داخل خودرو و ايجاد آلودگي صوتي پرهيز کنند.

بديهي است مسئوليت عدم رعايت مصوبات ابلاغي ستاد ملي مقابله با کرونا و ديگر موارد ياد شده متوجه مسئولان و متوليان اماکن مربوطه است.

در ادامه اين اطلاعيه مي خوانيد: اماکن پذيرايي در حال حاضر مجاز به فعاليت نيستند و فعاليت اين اماکن جهت عرضه غذاي سرد و گرم يک ساعت قبل از افطار که در سال هاي قبل انجام مي گرفت منوط به صدور مجوز و موافقت ستاد ملي مقابله با کرونا است.

در پايان اين اطلاعيه فرمانده انتظامي انتظامي شهرستان لردگاني ضمن آرزوي سلامتي براي تمامي هموطنان و مسلمانان جهان و قطع زنجيره انتقال و کنترل بيماري کرونا، ازهمکاري مردم شريف  قدرداني و بر رعايت شئون اسلامي (پرهيز از کشف حجاب، پوشش نامتعارف) و اصول بهداشت فردي و اجتماعي در کليه واحدهاي صنفي و اماکن عمومي تاکيد کرد.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس