آخرین اخبار
کد مطلب: 146581
دلايل توقف پخش سريال گاندو چيست؟
تاریخ انتشار : 1400/01/14 11:19:52
نمایش : 1297
شب گذشته در حالي قسمت سيزدهم سريال «گاندو» به عنوان قسمت آخر اين مجموعه پخش شد، که توقف ۱۵دقيقه اي اين سريال در ميانه پخش و توضيحات آخر سريال که «اين داستان ادامه دارد...» واکنش هايي را در فضاي مجازي به همراه داشت.
به گزارش سلام لردگان؛ به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در حالي سريال «گاندو» ديشب در آخرين روز تعطيلات نوروزي به عنوان قسمت آخر اين مجموعه پخش شد، که توقف 15 دقيقه اي اين سريال در ميانه پخش و توضيحات آخر سريال که «اين داستان ادامه دارد...» واکنش هايي را در فضاي مجازي به همراه داشت.

فصل دوم سريال «گاندو» به کارگرداني جواد افشار و تهيه کنندگي مجتبي اميني درحالي به عنوان گزينه نوروزي شبکه سوم سيما انتخاب شد که تا روزهاي آخر اسفند ماه، بنا بر تبليغات رسانه اي، قرار بود سريال طنز «بوتيمار» از اين شبکه پخش شود ولي در همان روزهاي پاياني سال، مدير گروه فيلم و سريال شبکه سه به صورت رسمي اعلام کرد که سريال «لوتي» يا همان «گاندو2» قرار است به عنوان سريال نوروزي اين شبکه پخش شود.

آذرپندار تغيير نام سريال را به دليل فشارهاي سياسي پيش آمده در پخش فصل اول اين سريال عنوان کرد که در ادامه با همان نام «گاندو2» اين سريال راهي آنتن شد.

البته در هنگام پخش «گاندو2» به موضوع نفوذ عوامل اطلاعاتي سرويس جاسوسي انگليس در تيم ايراني مذاکرات برجام نيز پرداخته شد که واکنش تند وزير امور خارجه را در پي داشت؛ ظريف در فضاي مجازي به اين سريال واکنش نشان داد و با حضور در کلاب هاوس بيان داشت:«گاندو از اول تا آخر دروغ است».

پس از اظهارات محمد جواد ظريف در کلاب هوس درباره سريال گاندو و دروغ خواندن محتواي اين سريال، مجتبي اميني تهيه‌کننده سريال گاندو در واکنش به اظهارات ظريف طي توييتي نوشت:

"‏سريال گاندو «دروغ» نبوده و نيست.

"گاندوصداي در گلو مانده مردم است نمايش «خيانت» و «فريبکاري» آمريکا و انگليس است.

دروغ، تضمين امضاي جان کري بود.

دروغ، وعده‌هاي آمريکا و انگليس براي برداشته شدن همه تحريم‌ها بود.

دروغ، وعده رونق اقتصادي است، که نتيجه آن کوچک شدن سفره مردم بوده است.

‏گاندو بر اساس اسناد واقعي ساخته شده...

اسناد و مدارکي که پشتوانه پژوهشي نگارش فيلم نامه بوده را در فيلم مستندي در اختيار مردم قرار خواهيم داد. "

 

 

به بهانه توقف کوتاه اين سريال در قسمت آخر نوروزي آن، مدير گروه فيلم سريال شبکه سه و تهيه کننده «گاندو» در توضيحاتي علت توقف اين سريال را فشارهاي سياسي وارده از جانب دولت عنوان کردند؛ آذرپندار در اين خصوص گفت: ان‌شاالله ادامه اين فصل بعد از انتخابات پخش خواهد شد. زحمت زيادي براي رسيدن اين سريال به پخش نوروزي کشيده شد و خوشبختانه با استقبال فوق‌العاده مردم، خستگي اين زحمات شبانه روزي تيم سازنده به بار نشست و جبران شد.

 

مجتبي اميني، تهيه کننده «گاندو» نيز توضيح داد: ما براي رسيدن به پخش نوروز به خاطر درخواست هاي زياد مردم و پاسخ دادن به نياز مخاطب در شرايط سخت کرونايي و با تلاش يک گروه دويست نفري سعي کرديم  سريال را براي پخش در نوروز آماده کنيم که امشب پخش در قسمت سيزدهم سريال موقتا به اتمام خواهد رسيد.

وي در ادامه افزود: اميدواريم در آينده اي نزديک، ادامه سريال گاندو، بدون هيج گونه ملاحظه اي روي آنتن برود.

با وجود همه فشارهايي که از جانب دولتي ها به پخش اين سريال وارد شد، ولي بنا بر روايت هاي موثق، اين سريال به دليل شرايط سخت توليد در روزهاي سخت کرونايي و قرار گرفتن ناگهاني در کنداکتور شبکه سه سيما، دير به آنتن رسيده و هنوز قسمت هاي پاياني اين سريال در مراحل تکميل قرار دارد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس