آخرین اخبار
کد مطلب: 146564
فرمانده قرارگاه خاتم الانبياء (ص) سپاه:
متن استعفانامه سعيد محمد/ بخاطر حضور در فضاي انتخاباتي استعفا مي‌دهم
تاریخ انتشار : 1399/12/18 08:17:00
نمایش : 975
سعيد محمد استعفا داد و در بخشي از متن نامه استعفاي وي خطاب به فرمانده کل سپاه آمده است: از آنجا که احتمال دارد به دليل حضور اينجانب در فضاي انتخاباتي شائبه‌هايي متوجه نهاد مقدس سپاه شود در راستاي صيانت از سپاه و قرارگاه انقلابي- جهادي خاتم‌الانبياء، از سمت خود استعفاء مي‌دهم.
 به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از  خبرگزاري بسيج، سردار سرلشکر پاسدار حسين سلامي فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حکمي سردار سرتيپ دوم پاسدار سيد حسين هوشي سادات را به سمت فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا (ص) سپاه منصوب کرد.

فرمانده کل سپاه همچنين با قدرداني از زحمات و تلاش‌هاي سردار سرتيپ دوم پاسدار دکتر سعيد محمد طي دوره تصدي فرماندهي قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا (ص) وي را به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه منصوب کرد.

براساس اين گزارش، در متن استعفاي سعيد محمد خطاب به فرمانده محترم کل سپاه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

ضمن تشکر از حمايت‌هاي بي‌دريغ جنابعالي از اينجانب در پيشبرد ماموريت‌هاي قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء (ص)، از آنجا که احتمال دارد به دليل حضور اينجانب در فضاي انتخاباتي شائبه‌هايي متوجه نهاد مقدس سپاه شود در راستاي صيانت از سپاه و قرارگاه انقلابي- جهادي خاتم‌الانبياء، از سمت خود استعفاء مي‌دهم.

اميد است اين قرارگاه در جهت ادامه ماموريت‌هاي خود بيش از پيش موفق بوده و برگ‌هاي زرين ديگري به دفتر خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، بيفزايد.

بنده نيز به عنوان سرباز رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالي) همواره در خدمت نظام مقدس جمهوري اسلامي و در خط نوراني امام (ره)، رهبري و شهداي گرانقدر انقلاب، خدمتگزار مردم عزيز ايران سرافراز خواهم بود.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس