آخرین اخبار
کد مطلب: 146563
مرداني مجددا معاون استاندار شد/ از فردا با قوت کارم را در استان خودم ادامه مي‌دهم
تاریخ انتشار : 1399/12/18 08:13:50
نمایش : 799
معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري علت بازگشتش به استان را تصميم بزرگان و دلسوزان استان دانست و گفت: از صبح فردا با قوت و جديت و به عنوان معاون سياسي امنيتي اين استان مجددا مشغول به خدمت خواهم شد.
 به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ جعفر مرداني در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به خبر انتصابش در استانداري خوزستان، گفت: بنده به تشخيص دو استاندار خوزستان و چهارمحال و بختياري براي ادامه خدمت مامور به استان خوزستان شدم و امروز اولين روز کاري بنده در آن استان بود که متوجه شدم در غيابم مجددا تصميم به بازگشتم به چهارمحال و بختياري گرفته شده است.

معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري علت بازگشتش به استان را تصميم بزرگان و دلسوزان استان و ملاحظات شخصي دانست و افزود: بنده بلافاصله بعد از اينکه مطلع شدم بزرگان استان رفتن بنده را در شرايط فعلي و آن هم قبل از انتخابات مهم پيش‌رو در ماه‌هاي آينده را به صلاح استان نديدند بلافاصله به استان بازگشتم.

وي در خصوص مسؤوليت جديدش در چهارمحال و بختياري افزود: بنده از صبح فردا با قوت و جديت و به عنوان خادم مردم استان در سنگر معاونت سياسي امنيتي اين استان مجددا مشغول به خدمت خواهم شد.

مرداني در پايان ضمن تشکر از انعطاف استاندار و توجه بزرگان استان به وي، تصريح کرد: از همه مردم درخواست دارم دعا کنند در مسير خدمت در روزهاي آينده بتوانم با قدرتي مضاعف از گذشته در حوزه تخصصي خود تاثيرگذار باشم و شرمنده عنايات و لطف مردم و دلسوزان استان نشوم.

گفتني است استاندار چهارمحال و بختياري روز گذشته در ابلاغي عبدالعلي ارژنگ را به عنوان سرپرست معاونت سياسي امنيتي چهارمحال و بختياري معرفي کرده بود.

لازم به ذکر است عبدالعلي ارژنگ مجددا به عنوان فرماندار شهرکرد و در مسؤوليت قبلي خود فعاليت خود را ادامه خواهد داد.

انتهاي پيام/3339/م

 

اخبار مرتبط

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس