آخرین اخبار
کد مطلب: 146518
دستگيري قاتل فراري يک نزاع جمعي در لردگان پس از 25 روز
تاریخ انتشار : 1399/11/06 13:05:53
نمایش : 714
فرمانده انتظامي شهرستان لردگان گفت: قاتلي که فردي را در نزاع دسته جمعي در شهرستان "لردگان" به قتل رسانده و متواري شده بود، شناسايي و دستگير شد.
علي تابش‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: در پي وقوع يک فقره نزاع دسته‌جمعي منجر به قتل در بخش "رودشت" ، ماموران پليس آگاهي شهرستان "لردگان" براي شناسائي و دستگيري عاملان جنايت وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل، جسد مردي را مشاهده کردند که مورد اصابت فشنگ ساچمه‌اي قرار گرفته که سريعا جهت انتقال وي به بيمارستان اقدام شد اما به علت شدت جراحات قبل از رسيدن به بيمارستان در محل فوت کرد.

وي خاطرنشان کرد: ماموران پليس آگاهي پس از انجام اقدامات فني و تخصصي موفق شدند قاتل فراري را شناسائي و پس از 25 روز تلاش شبانه‌روزي و بکارگيري منابع و شگردهاي خاص پليسي وي را دستگير کنند.

وي اضافه کرد: طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و افزايش ضريب احساس امنيت در بين شهروندان نيز، طي 48 ساعت گذشته در شهرستان لردگان به اجرا درآمد.

تابش‌فرد تصريح کرد: در راستاي اجراي اين طرح مقاديري مواد مخدر هرويين و شيشه کشف و تعداد 3 نفر فروشنده مواد مخدر دستگير شدند.

وي در پايان با بيان اينکه اجراي اين گونه طرح‌ها استمرار خواهد داشت، خاطرنشان کرد: شهروندان هر گونه موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا در کمترين زمان ممکن، پليس جهت رسيدگي در محل حاضر شود.

انتهاي پيام/

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس