آخرین اخبار
کد مطلب: 136413
کارشناس مسايل ديني و فرهنگي در شهرستان لردگان:
بسيج سد محکمي در برابر نفوذ دشمنان انقلاب اسلامي است
تاریخ انتشار : 1399/09/02 18:20:21
نمایش : 701
حجت الاسلام مرتضي رشيدي، با بيان اينکه بسيج و مکتب بسيجي حد و مرز نمي شناسد، گفت: بسيج سد محکمي در برابر نفوذ دشمنان انقلاب اسلامي است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبريک هفته بسيج به آحاد ملت ايران و بسيجيان سلحشور و در هميشه در صحنه، گفت: ماموريت بسيج ماوراي کشور ايران است و بسيجي و مکتب آن مرز نمي شناسد.

حجت الاسلام مرتضي رشيدي ادامه داد: قرار دادن اين هفته به عنوان هفته بسيج نشان از اهميت فوق العاده اين نهاد مردمي در انقلاب است، در واقع بسيج محصول انقلاب اسلامي بود که از دل حرکت هاي انقلابيون و پيروان خط امام (ره) شکل گرفت و پس از انقلاب گسترش يافت، اما اوج ايثار و ولايت مداري بسيجيان در دوران جنگ تحميلي عراق عليه ايران بود، که قطعا تاريخ شاهد خوبي براي نشان دادن عظمت و فداکاري بسيجيان در طول انقلاب و جنگ تحميلي است، بنابراين اين هفته به جهت گرامي داشتن ارزش ها و فرهنگ شريف بسيجي است.

وي افزود: ارزش ها و فرهنگ ها همانند موجودات زنده اي هستند که براي نهادينه شدن در جامعه نياز به برنامه ريزي و فرهنگ سازي دارند، با توجه به اينکه بسيجي بودن خود يک فرهنگ اصيل انقلابي است با وجود برنامه هايي همانند هفته بسيج و فراهم شدن زمينه هاي برگزاري برنامه ها،  مسابقات ورزشي و علمي و... بهترين موقعيت براي شناساندن ارزش هاي بسيج به جوانان مومن و انقلابي است.

رشيدي ابراز داشت: جامعه بسيج کشور شهداي زيادي تقديم نظام و انقلاب کرده است، که با وجود هفته بسيج مي توان ايثار اين عزيزاني که سرمايه هاي ملي انقلاب هستند را به جامعه شناساند و آن را گرامي داشت.

وي با اشاره به دستاورد هاي بسيج،  افزود: بسيج يک نهاد کاملا مردمي است، يعني مردم هستند که اين نهاد انقلابي را حفظ کرده و ارزش هاي آن را در جامعه گسترش داده اند، بزرگترين دستاورد بسيج در ايجاد امنيت در کشور چه پس از انقلاب و چه در دوران جنگ بوده، البته وظايف بسيجيان امروزه نسبت به گذشته نه تنها کمتر نشده؛ بلکه چندين برابر هم شده است به خصوص که دشمنان انقلاب بسيج را سد محکمي در برابر نفوذ خود مي دانند، زيرا بسيجي با بصيرت و هوشياري در مقابل تمامي برنامه ها و اهداف دشمنان انقلاب ايستاده و اجازه نقش آفريني به آن ها را نداده که نمونه آن شکست پروژه هاي نفوذ و تهاجم فرهنگي منافقين و دشمنان از ابتداي انقلاب بوده که به اراده خداوند و همت بسيجيان اين برنامه ها هم با شکست و رسوايي همراه شده است.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس