آخرین اخبار
کد مطلب: 126392
ذات بسيج با فعاليت هاي فرهنگي عجين شده است
تاریخ انتشار : 1399/08/05
نمایش : 1363
فرمانده ناحيه لردگان گفت: امروزه نقش و جايگاه بسيج بيش از پيش اهميت پيدا کرده است و بسيجيان بايد در تمامي عرصه هاي فرهنگي و اجتماعي حضور موثر و جريان سازي داشته باشند
به گزارش خبرگزاري سلام لردگان ؛ سرهنگ پاسدار عباس رحيمي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان لردگان پيرامون نقش بسيج در مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان نظام و انقلاب اسلامي گفت: با پيروزي انقلاب اسلامي در ايران، غرب به رهبري آمريکا تلاش کرد با سول بر راهبردها و فنون مختلف، شگردهاي متنوع هم از گسترش دامنه ي نفوذ انقلاب در بين ملل ديگر جلوگيري کند و هم زمينه را براي سلب هويت اسلامي و انقلابي قشرهاي مختلف به يژه قشر جوان جامعه مهيا سازد.

وي افزود: هدف تهاجم فرهنگي غربي ها جوانان هستند در واقع آن ها مي خواهند نسل جوان ايراني که آينده اين سرزمين را تشکيل مي دهند را به انحراف بکشند و اين ظرفيت عظيم را ناايمد کنند در حالي که جوانان ايراني الگوهايي چون شهيد بهنام محمدي، حسين فهميده و ظفر خالدي و.. را دارند و همانند آن عزيزان از نظام و ارزش هاي انقلاب دفاع مي کنند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج لردگان گفت: از ابتداي انقلاب تا به امروز بسيج نقش مهمي را در مقابله با تهاجم فرهنگي داشته است و با تلاش نيروهاي مومن بسيجي نقشه هاي شوم دشمنان در زمينه فرهنگي تا حدود زيادي شکست خورده است.

سرهنگ عباس رحيمي در ادامه تصريح کرد: امروزه نقش و جايگاه بسيج بيش از پيش اهميت پيدا کرده است و بسيجيان بايد در تمامي عرصه هاي فرهنگي و اجتماعي حضور موثر و جريان سازي داشته باشند تا آمادگي لازم براي مقابله با هر گونه تهاجم فرهنگي دشمنان را داشته باشند.

وي در پايان تاکيد کرد: ذات بسيج با فعاليت هاي فرهنگي عجين شده است و حضور فرهنگي بسيج در جامعه کاملا قابل مشاهده است بنابراين به جرات بايد گفت بسيج مشت محکمي در برابر تهاجم فرهنگي دشمنان است به خصوص در استان چهارمحال و بختياري و به ويژه در شهرستان شهيد پرور لردگان نيروهاي بسيجي نخبه و مومني وجود دارد که هرگز اجازه خودنمايي و نفوذ فرهنگ بيگانه را نداده و نخواهند داد.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس