آخرین اخبار
کد مطلب: 126390
امام جمعه لردگان:
وحدت جهان اسلام؛ راهبرد هميشگى نظام جمهورى اسلامى‌/ نيروي انتظامي حافظ و نگهبان امنيت عمومي جامعه است
تاریخ انتشار : 1399/08/02 13:48:01
نمایش : 812
امام جمعه لردگان، در خصوص تأثير انتخابات آمريكا بر ايران گفت: سگ زرد برادر شغال است، چه بايدن و چه ترامپ هر کدام ريس جمهور آمريکا شدند مسئولين ما بايد بيدار باشند و خودشان را به استکبار وصل نکنند چرا که دولت آمريکا رو به افول است .
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته  با اشاره رعايت تقوي الهي با سخني از امام علي (ع) گفت: حضرت فرمودند: اي مردم تقواي الهي را رعايت كنيد؛ زيرا استقامت در تقوا، آسانتر است از تحمل عذاب خدا است .

وي به مناسبت 8 و 9 ربيع الاول؛ سالروز شهادت امام عسكرى(ع) و آغاز امامت حضرت بقية الله (عج) گفت: عصر نورانى امامت امام عسكرى(ع) با اين‌كه كوتاه‌ترين دوران امامت ائمه هدى عليهم السلام بود يك ويژگى منحصر به فرد داشت و آن، زمان انتقال «عصر حضور» به «عصر غيبت» بود.
تاج زاد بيان داشت: اصلى‌ترين راهبرد (استراتژى) دوران شش ساله‌ى امامت آن حضرت، برنامه‌ريزى دقيق در خصوص استقرار، بسط و تحقق كامل فرهنگ مهدويت بود.

امام جمعه لردگان گفت: دعا براى تعجيل در فرج امام زمان (عليه السلام) بايد جلوه عملى داشته باشد؛ زيرا دعاى بدون عمل، بى‌ثمر است و به اجابت نخواهد رسيد.
 
خطيب جمعه لردگان افزود: امروز نگاه دستگاه استكبار و استعمار به دنياى اسلام، اين است كه سعى مى كنند دنياى اسلام را هرچه بيشتر از وحدتِ خود دور كنند.
 
 وي با اشاره به موضوع صلح امام حسن(ع) گفت: يکي از موضوعات و چالشهاي سياسي  امروز کشور اين است که برخي افراد و جريانها دولت‌ها که در مسئله‌اي خاص با چالشهاي جدي مواجه مي‌شوند، سعي مي‌کنند با برجسته کردن مسئله‌اي ديگر در افکار عمومي، ذهن مخاطبان را از چالش اصلي دور کنند و از زير فشارهاي اجتماعي خارج شوند. در حالي که جامعه درگير مشکلات اقتصادي است و افکار عمومي خواهان ارائه راهکارهاي عملي مسئولين براي حل مشکلات معيشتي خود هستند، عده‌اي مي‌کوشند با طرح مباحث انحرافي افکار عمومي، مطالبات و اولويت‌هاي کشور را به حاشيه برانند.
 
تأثير انتخابات آمريكا بر ايران  ؟ !
تاج زاد در خصوص تأثير انتخابات آمريكا بر ايران  گفت: سگ زرد برادر شغال است، چه بايدن و چه ترامپ هر کدام ريس جمهور آمريکا شدند مسئولين ما بايد بيدار باشند و خودشان را به استکبار وصل نکنند چرا که  دولت آمريکا رو به افول است .

وي افزود: براى ما، هر دو نامزد مظهر شيطانند! يكى بزك كرده و فريبنده و ديگرى عريان و نمايان! .
 
امام جمعه  لردگان در ادامه خطبه هاي اين هفته با تبريک به فرا رسيدن هفته نيروي انتظامي از 27 مهر ماه  گفت: نيروي انتظامي در بحث حفظ امنيت داخلي، شاخص‌ترين نيرو تلقي مي‌شود و توانسته به وظيفه خود در ايجاد امنيت به خوبي عمل کند.
 
 وي با اشاره به نقش مهم نيروي انتظامي در برقراري امنيت افزود: نيروي انتظامي اصلي‌ترين و مهم‌ترين نهاد حافظ امنيت پايدار در جامعه است و در راستاي ارتقاي آن با تمام توان خود تلاش مي‌کند.
 
وي در پايان از مردم شهرستان لردگان خواست تا نيروي انتظامي را در برپايي نظم و امنيت کمک و ياري نمايند .

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس