آخرین اخبار
کد مطلب: 126369
عين در اختتاميه دومين رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج:
دوران بزن در رو در فضاي مجازي گذشته است/افسران جنگ نرم دشمن را پس زدند
تاریخ انتشار : 1399/07/05 11:11:56
نمایش : 1156
مسئول سازمان فضاي مجازي بسيج با بيان اينکه دوران بزن در رو دشمن در فضاي مجازي گذشته است گفت: دشمن در فضاي مجازي يکي بزند ده تا مي خورد.
به گزارش سلام لردگان؛  مسلم معين مسئول سازمان فضاي مجازي بسيج در اختتاميه دومين رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج با بيان اينکه سابقه جنگ نرم کساني که در اين رقابت شرکت کردند سالهاست که آنها را به افسران جنگ نرم تبديل کرده است گفت: اين آب ديدگي بدون ترديد به شکست تبليغات عليه دشمن در فضاي مجازي تبديل خواهد شد.

وي با اشاره به عدم اراده لازم از سوي متوليان فضاي مجازي در کشور که بخشي به خاطر غفلت و بخشي به دليل تعمد در اجراي سياست شبکه ملي اطلاعات است، افزود: آنهايي که دغدغه نظام و مليت را دارند مجبورند چنديدن برابر انرژي صرف کرده تا از گذاره هاي ملي و مذهبي و کيان ارزشهاي کشور دفاع کنند؛گناه اين انرژي اضافي برگردن کساني است که تغافل کردند.
 
مسئول سازمان فضاي مجازي بسيج در تشريح ابعاد اين رويداد بزرگ ديجيتالي عنوان کرد: سال گذشته ۱۵۰۰ نفر در قالب ۵۰۰ تيم با چارچوب جديد وارد عرصه توليد محتوا شدند و طي دو روز گذشته در قالب توليدات ديجيتالي ۱۱۸ تيم با هم به رقابت پرداختند.
 
معين با اشاره به اينکه با مجموع اين اتفاقات دوران بزن در رو در فضاي مجازي تمام شده تاکيد کرد: دشمن در فضاي مجازي يکي بزند ده تا مي خورد.
 
وي خاطرنشان کرد: دشمن هر روز قوي تر و با برنامه ريزي دقيق تر مجبور است وارد ميدان شود اما هر بار با جديت بيشتر از سوي افسران جنگ نرم پس زده مي شود.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس