آخرین اخبار
کد مطلب: 126365
سرعت حلزوني اينترنت در شهرستان لردگان
نداشتن روحيه جهادي و فکر جوان باعث کم کاري و مديريت ضعيف مي شود / کم کاريهاي مسئولين به پاي نظام نوشته مي شود
تاریخ انتشار : 1399/07/01 08:14:10
نمایش : 910
مشکلات شهرستان لردگان را مي توان عدم مديريت صحيح، نداشتن روحيه ي جهادي و فکر جوان و از همه مهم تر عدم دغدغه مردمي دانست که اميدواريم مسئولين کمي به خود بيايند قبل از اينکه مردم را بدبين و کم کاري ها را به پاي نظام بزنند، هر چه سريع تر رسيدگي کنند تا مشکلات بزرگ تري به وجود نيايد...
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ امروزه بشر  در عصر ارتباطات ديجيتالي زندگي مي کند و اينترنت جز لاينفک زندگي مردم و اولويتهاي اوليه براي آنها شده طوريکه حتي  کارهاي روز مره آنها به آن وابسته وبالاتر از آن منبع اقتصادي گروهي از مردم هست و نمي توان آن را از زندگي حذف کرد از اين رو کشورهاي دنيا درصدد ايجاد شبکه ملي اطلاعات براي کم کردن هزينه ها و  وبالا بردن کيفيت و ارتقا اينترنت براي مردم هستند. چرا که از اين طريق درصدد تسهيل سازي براي شهروندان جهت کارهاي خود هستند و بيشتر کشورهاي دنيا از اين نعمت برخوردار هستند ولي  در جمهوري اسلامي متاسفانه به دليل کم کاري وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات  اين امر مهم پيگيري نشده و وابستگي  ملي به اينترنت خارجي همچنان پا برجا مانده و علاوه بر هزينه گزاف اينترنت در خور ملت ايران ارائه نشد.

في الحال که سال تحصيلي در ايران شروع شده و روزهاي اوج مصرف اينترنت هست و دنيا هم در بحبوحه ي جنگ کرونايي قرار دارد و اينترنت جايگاهي پر رنگتر در زندگي مردم‌ پيدا کرده و آموزشهاي تحصيلي بخش زيادي به اينترنت وابسته شده دولتها بايد برنامه ريزي دقيق تري نسبت به اين امر مهم داشته باشند.

متاسفانه در شهرستان لردگان بيش از ماه ها هست که اينترنت دچار اختلال و کندي شده و بارها شاهد اعتراضات مردم چه در فضاي مجازي و چه بيرون از آن بوديم  اما هر بار مسئولين وعده دادند که تا چند روز آينده درست خواهد شد و اينترنتي با کيفيتي برتر از قبل ارائه مي شود و در حال آماده کردن زير ساختها هستيم ولي درعمل شاهد هيچ گونه تغيير ملموسي نيستيم.

کسب وکارها، کلاسهاي مجازي و... همه در حال تعليق يا دچار اختلال شداند .

حال سوال اينجاست مردم شهرستان بايد چند روز منتظر بمانند تا اين عيب برطرف شود؟؟
طبق گفته مسئولين که قرار بود به زودي مشکل بر طرف شود چرا چنين امري رخ نداده و اينقدر به طول انجاميده؟

و سوال مهمتر اينکه چرا مسئولين شهرستان که اين روزها هر کدام دغدغه ي انقلابي بودن و حسيني بودن و بابت مسئوليتي که دارند حقوق مي گيرند ولي پيگير چنين مشکل نمي شوند؟

في الواقع اين مشکل را مي توان عدم مديريت صحيح، نداشتن روحيه ي جهادي و فکر جوان و از همه مهم تر عدم دغدغه مردمي دانست که اميدواريم مسئولين کمي به خود بيايند قبل از اينکه مردم را بدبين و کم کاري ها را به پاي نظام بزنند و هر چه سريع تر رسيدگي کنند تا مشکلات بزرگ تري به وجود نيايد و مردم در اين اوضاع حداقل يک اينترنت در خور شان داشته باشند.

سايت خبري تحليلي سلام لردگان از مسئولين مرتب درخواست توضيح و ارائه دلايل را در اين باره دارد.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس