آخرین اخبار
کد مطلب: 126358
امام جمعه لردگان: فرهنگ شهادت و ولايت پذيري رمز پيروزي رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود
تاریخ انتشار : 1399/06/28 15:04:05
نمایش : 936
امام جمعه لردگان گفت: توکل به خداوند و عنايات خاصه الهي، روحيه شهادت‌طلبي، اخلاص و معنويت و ايثار رزمندگان اسلام، تکيه بر ظرفيت هاي دروني و نگاه به توانايي‌هاي جوانان و قدرداني از رزمندگان و خانواده‌هاي معظم شهدا رمز پيروزي در جنگ دفاع مقدس بود.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با توصيه به نمازگزاران و رعايت تقوا الهي به موضوع معاد با رويکرد مسائل اخلاقي اشاره کرد و گفت: جهنم، جايگاهي که سيري ناپذير است، آتشي که سرد نمي شود وهولناک است و هرچه در آن جاي بگيرد پر نمي‌شود.
وي گفت:  نگهبانان جهنم به کافران مي‌گويند: آيا پيامبري براي شما نيامد؟ چرا هدايت نشديد؟
امام جمعه لردگان افزود: اعمال بدن انسان هيزم سوخت جهنم است و همه بايد از جهنم رد شوند چه مومن و چه کافر، اگر بهشتي بوديم از جهنم خلاص مي شويم و اگر گناهکار بوديم مي‌مانيم، مومن مثل حضرت ابراهيم(ع) آتش بر او سرد مي شود و  کفار تا ابد مي ماند.
 
امام جمعه لردگان در خطبه دوم با اشاره به آغاز جنگ تحميلي و هفته دفاع مقدس گفت: جنگ تحميلي جنگي نابرابر بين ايران و همه کشورهاي دنيا اتفاق افتاد، همه امکانات را عليه ايران بسيج کردند شدند که ايران را فتح کنند، نکته مهم اين دفاع و ايستادگي، اقامه اسلام و قرآن بود.

وي افزود: توکل به خداوند و عنايات خاصه الهي، روحيه شهادت‌طلبي، اخلاص و معنويت و ايثار رزمندگان اسلام، تکيه بر ظرفيت هاي دروني و نگاه به توانايي‌هاي جوانان و قدرداني از رزمندگان و خانواده‌هاي معظم شهدا رمز پيروزي در جنگ دفاع مقدس بود.
 
وي گفت: بايد صحنه هاي دفاع مقدس و زيبايي هاي آن به جوانان معرفي شود .
 
خطيب جمعه لردگان افزود: نقش روحانيون در دفاع مقدس، نقش جلوداري داشتند و بيش از ۵ هزار شهيد روحانيت داريم از هر هزار روحاني ۴۸ نفر در دفاع مقدس شرکت کرده‌اند و نقش تربيتي، بصيرتي، تبليغي، پشتيباني و امدادرساني را برعهده داشته‌اند.

خطيب جمعه لردگان در خصوص سلامت و با اشاره به ويروس کرونا گفت: گروه هاي جهادي به هوش باشند، کادر سلامت که در صف اول جبهه است،  رعايت بهداشت را جدي بگيريد، رعايت فاصله و استفاده از ماسک راحتماً رعايت کنيد و مسئولين بايد نظارت خود را بيشتر کنند.
 
انتهاي پيام /630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس