آخرین اخبار
کد مطلب: 126357
عضو هيئت‌ رئيسه مجلس:
اجراي چراغ خاموش "سند ۲۰۳۰" در بدنه دولت
تاریخ انتشار : 1399/06/26 09:27:47
نمایش : 1370
عضو هيئت‌ رئيسه مجلس گفت: با هشدارهاي نمايندگان مجلس نسبت به اجراي سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش، روند اجراي آن متوقف شد اما هنوز افراد و تصميم‌‌گيراني در بدنه دولت هستند که قصد دارند اين سند را به صورت چراغ خاموش اجرا کنند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت‌الاسلام عليرضا سليمي؛ عضو هيئت‌ رئيسه مجلس شوراي اسلامي با اشاره به برخي اخبار مبني بر اجراي سند 2030 در بدنه وزارت آموزش و پرورش و برخي مهدهاي کودک اظهار کرد: با وجود اينکه بارها فرياد زديم که برخي افراد در حال اجراي سند 2030 هستند اما نه تنها به آن توجه نشد بلکه مفاد اين سند به برخي کتب درسي نيز وارد شده است.


وي افزود: طبق ارزيابي‌ها و اطلاعلاتي که ما در مجلس کسب کرديم، دولت به دنبال اجراي سند 2030 در يک سال گذشته بود اما برخي با آن مخالفت‌ و اين موضوع را انکار مي‌کردند.

نماينده مردم محلات در مجلس ادامه داد: با پيگيري‌ها و هشدارهاي نمايندگان مجلس نسبت به اجراي سند 2030 در آموزش و پرورش، روند اجراي آن متوقف شد اما هنوز افراد و تصميم‌‌گيراني در بدنه دولت هستند که قصد دارند اين سند را به صورت چراغ خاموش اجرا کنند.

حجت‌الاسلام سليمي، تغيير در شکل و شمايل برخي کتب درسي را در راستاي اجراي چراغ خاموش سند 2030 ارزيابي کرد و گفت: ما در مجلس به‌صورت مکرر و در جلساتي که با دولت داشته‌ايم، خواستار تغيير در محتواي کتب درسي شده‌ايم اما با بي‌توجهي به تذکرات نمايندگان مجلس، تغييراتي جزئي و شکلي اِعمال کرده‌اند که مورد رضايت نمايندگان و عامه جامعه نيست.

اين عضو هيئت‌ رئيسه مجلس خطرنشان کرد: اجراي چراغ خاموش سند 2030 در دولت بايد متوقف شود زيرا اين سند نسل نوآموز و آينده کشور را هدف قرار داده است.

انتهاي پيام/

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس