آخرین اخبار
کد مطلب: 126320
تاريخ دقيق برگزاري ۵ گروه آزمايشي کنکور ۹۹ اعلام شد
تاریخ انتشار : 1399/05/02 22:47:26
نمایش : 1298
سخنگوي سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به افزايش روزهاي برگزاري کنکور سراسري سال ۱۳۹۹ از مشخص شدن تاريخ دقيق برگزاري ۵ گروه آزمايشي کنکور ۹۹ خبر داد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ فاطمه زرين آميزي افزود: به منظور مساعدت و همراهي بيشتر با داوطلبان و رعايت کامل دستورالعمل‌هاي بهداشتي از جمله ايجاد فرصت مناسب براي ضدعفوني کردن فضا، امکانات و تجهيزات از سوي حوزه‌هاي برگزاري آزمون و همچنين به منظور جلوگيري از تراکم جمعيتي داوطلبان در حوزه‌ها براي کاهش حداکثري انتشار ويروس کرونا، سازمان سنجش در راستاي تدابير اتخاذ شده جهت ارتقا ايمني حوزه‌ها و به تبع آن داوطلبان، اقدام به افزايش روزهاي برگزاري آزمون از ۲ روز به ۴ روز کرده است.

وي افزود: بر اين اساس ضمن اعلام برنامه زماني براي هر يک از گروه هاي آزمايشي آزمون سراسري سال ۱۳۹۹ به شرح جدول ذيل، از داوطلبان تقاضا مي‌شود با توجه به زمان اعلام شده و هچنين ساير جزئيات و اطلاعاتي که در اطلاعيه پرينت کارت شرکت در آزمون که در تاريخ ۲۰ مرداد ۹۹ در سايت سازمان سنجش منتشر مي شود در جلسه آزمون شرکت کنند.

 

تاريخ دقيق برگزاري آزمون سراسري ۱۳۹۹

گروه‌هاي آزمايشي کنکور سراسري ۱۳۹۹ روز و تاريخ برگزاري
گروه آزمايشي هنر صبح چهارشنبه ۲۹ مردادماه ۹۹
گروه‌هاي آزمايشي علوم رياضي و فني و علوم انساني صبح پنجشنبه ۳۰ مردادماه ۹۹
گروه آزمايشي علوم تجربي صبح جمعه ۳۱ مردادماه ۹۹
گروه آزمايشي زبان صبح شنبه يک شهريور ۹۹

کنکور سراسري سال ۹۹ به منظور پذيرش دانشجو در رشته‌هاي با آزمون در دوره‌هاي روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نيمه حضوري، مجازي، پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي، دانشگاه پيام نور و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و غير دولتي و همچنين رشته‌هاي تحصيلي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي در روزهاي ۳۰ و ۳۱ مردادماه ۹۹ برگزار مي‌شود.

تعداد يک ميليون و ۳۹۱ هزار و ۵۲۴ نفر کنکور سراسري ۹۹ ثبت نام کرده‌اند و به اين ترتيب کنکور سراسري سال ۱۳۹۹ در روزهاي ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد و اول شهريورماه ۹۹ برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/

منبع: مهر
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس