آخرین اخبار
کد مطلب: 126317
بمناسبت اولين اقامه نماز جمعه :
ديدار بسيجيان با امام جمعه شهرستان لردگان / تصاوير
تاریخ انتشار : 1399/04/29 11:59:22
نمایش : 1058
صبح امروز و بمناسبت فرا رسيدن 5 آذر ماه سالروز اقامه اولين نمازجمعه در بسيجيان حوزه هاي مقاومت بسيج شهرستان لردگان با امام جمعه شهرستان لردگان ديدار نمودند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در اين ديدار به آثار و برکات سازنده تربيتي واجتماعي نماز جمعه اشاره نمود و گفت: تقويت روحيّه اخوت و برادرى يکي از اين آثار است، چرا كه همه ، از هر جا، در يك مکان گرد مى آيند اين تجمّع هفتگى مسلمانان تقويت روحيّه اخوت و برادرى افزايش ميدهد.
 
وي اشاره داشت: پايگاه هاي بسيج بهترين بازوان نماز جمعه هستند، لذا بسيجان مي توانند در برگزاري برنامه هاي فرهنگي ستاد هاي نماز جمعه ياري و کمک کنند.

تاج زاد بيان داشت: تشكّل نيروهاى اسلام يکي ديگر از برکات نماز جمعه است و اين عبادت، به نوعى مسلمانان را بر محور عبادت و نماز، شکل و يكپارچگى مى بخشد و مايه ارعاب دشمنان اسلام و خنثى شدن توطئه هاى تفرقه افكنانه و شايعه هاى آنان است . 
 
امام جمعه لردگان تصريح کرد: مردم در نماز جمعه از مسائل سياسى كشور خود و جهان با خبر مى شوند و با آشنايى به وظايف اجتماعى خويش، در صحنه اجتماع حضور بيشتر مى يابند.
 
وي اشاره داشت: نماز جمعه بهترين جاى دعوت مردم براى جهاد و دفاع و حلّ مشكلات اجتماعى و يارى رسانى به ديگران است و بايد هر چه با شكوهتر و پر محتواتر اقامه شود...






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس