آخرین اخبار
کد مطلب: 126304
حادثه/
۵ کشته و ۲۵ مجروح در تصادف اتوبوس و سمند+ عکس
تاریخ انتشار : 1399/04/11 09:44:37
نمایش : 1273
علت تصادف مرگبار دو خودروي اتوبوس و سمند در جاده بروجن - لردگان از سوي پليس راه چهارمحال و بختياري اعلام شد.
به گزارش سلام لردگان، «محمد حيدري»، سرپرست مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي استان چهارمحال و بختياري  از وقوع تصادف زنجيره‌اي در محور لردگان به بروجن خبر داد و گفت: اين حادثه ۲۹ کشته و زخمي برجاي گذاشت.

وي از وقوع تصادف زنجيره‌اي در محور "لردگان به بروجن" عصر روز سه شنبه۱۱ تيرماه خبر داد و اظهارکرد: در اين حادثه يک‌دستگاه اتوبوس، برليانس و سمند برخورد کردند.

حيدري اظهارکرد: اين حادثه 25 مصدوم و ۵ فوتي برجاي گذاشت که مصدومان با ۱۲دستگاه آمبولانس اورژانس و هلال‌احمر به بيمارستان‌هاي بروجن و لردگان اعزام شدند.

همچنين «غلامعلي نوربخش»، رئيس پليس راه استان چهارمحال و بختياري با اشاره به برخورد يک دستگاه خودرو سواري سمند با يک دستگاه اتوبوس در محور "بروجن به لردگان"، گفت: علت حادثه تجاوز به چپ خودرو سمند بوده است.

وي با بيان اينکه امروز در حالي که يه دستگاه اتوبوس از محور اصفهان به سمت اهواز در حرکت بوده‌است، اظهار کرد: بعد از  عبور از شهرستان گندمان در حوالي "گرده بيشه" نرسيده به تونل، با خودرو سمند برخورد مي‌کند.

نوربخش علت اصلي اين حادثه را تجاوز به چپ خودرو سواري سمند دانست و افزود: شاخ به شاخ شدن سواري سمند و اتوبوس، موجب واژگوني اتوبوس مي‌شود.

وي در ادامه بيان کرد: ۴ نفر از سرنشينان سواري سمند به همراه راننده و يک نفر از سرنشينان اتوبوس در اين حادثه جان باختند.

نوربخش در پايان يادآور شد: در حال حاضر  ۴ نفر از تعداد ۲۱ سرنشين اتوبوس در بيمارستان بستري هستند و مابقي سرنشينان نيز به‌صورت سرپايي درمان شدند.

 

 

انتهاي پيام

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس