آخرین اخبار
کد مطلب: 126302
امام جمعه لردگان
قوه قضاييه بايد در اجراي حق و عدالت پيش قدم باشد/ ورزش نبايد باعث مخدوش شدن فرهنگ عمومي مردم شود
تاریخ انتشار : 1399/04/06 15:16:30
نمایش : 1115
امام جمعه لردگان گفت: قوه قضاييه بايد به جايگاهي برسد که هر فرد مظلومي احساس کند با رجوع به دستگاه قضايي مي‌تواند حق را بگيرد و مظلوميت خود را برطرف کنند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان به اشاره به هفته قوه قضائيه  گفت: هفته اول تيرماه،هفته قوه قضائيه نام گرفته است. به همين مناسبت و عرض تبريکي به رييس  انقلابي قوه قضاييه و مديران و قضات و کارکنان شريف و خدوم دستگاه قضا داشت .

وي در ادامه گفت: همه قضات بايد مردمي بودن و انقلابي بودن و ضد فساد بودن را رعايت کنيد.

 تاجزاد به انگيزه دشمن براي ضربه زدن به انقلاب اشاره  داشت گفت: دشمن به اين خيال که اگر شهيد بهشتي را به شهادت برسانند انقلاب از هم مي‌پاشد و شکست مي خورد ولي درخت انقلاب روزبه‌روز تناورتر مي‌شد.

وي تصريح کرد رهبر انقلاب فرمودند:  قوه قضاييه بايد در دفاع از حق پيش قدم باشد، از مفاسد اقتصادي به شدت جلوگيري کنند و براي حل مشکلات مردم نظارت هوشمند داشته باشد  .

امام  جمعه لردگان به راهبردها و راهکارها و الزامات و بايسته هاي قوه قضائيه انقلابي و مردمي اشاره کرد و گفت:  قوه قضاييه بايد به جايگاهي برسد که هر فرد مظلومي احساس کند با رجوع به دستگاه قضايي مي‌تواند حق را بگيرد و مظلوميت خود را برطرف کنند.

وي افزود: همه مردم و دستگاه‌ها بايد از قوه قضاييه حمايت کنند.

تاجزاد به روز جهاني مبارزه با مواد مخدر نيز اشاره کرد و گفت:  زحماتي کشيده شده اما اي کاش يک روز ببينيم در شهرستان ما گرفتار اين بليه بزرگ نباشد.
وي گفت:  جوانان ما بفهمند ومتوجه بشوند مواد مخدر و انواع و اقسام صنعتي که الان آمده مغزهاي جوان‌ها را شستشو مي دهد را بفهمند که گرفتار اين مواد خانمانسور نشوند .
 
خطيب جمعه لردگان در بخش ديگر سخنان خود به مناسبت ششم تا دوازدهم تيرماه، هفته حقوق بشرآمريكايى گفت: امروزه در کشور آمريکا يک سياه‌پوست را چند دقيقه گردنش را زير پا مي گذارند مستقيم شليک مي‌کنند ببينيد چند درصد مردم آمريکا وضع مالي دارند . نقض حقوق شهروندى سياهپوستان در طول دو قرن گذشته به انواع گوناگون؛  نقض حقوق مهاجران و محروميت آنان از حداقل حقوق شهروندى. نقض آزادى و حقوق انسانى از مسلمانان با برچسب تروريست به‌ويژه پس از حادثه ساختگى 11سپتامبر؛ سركوبگرى مردم و معترضان به‌ويژه سياهپوستان. گسترش رفتارها و اقدامات خشونت بار و تعرضات جنسى به زنان و تضييع حقوق زن در انواع گوناگون از جمله مواردي است که در آمريکا تفاق مي افتد اما باز هم دم از حقوق بشر مي زنند.
 
امام جمعه لردگان ، در تذکري به برخي از گزارش هاي رسيده درباره رشته ورزشي رفتينگ قايقراني  گفت: اين رشته ورزشي نبايد باعث مخدوش شدن فرهنگ عمومي مردم شود.
 
وي گفت: رشته قايقراني يک رشته ورزشي مطلوب و مهيج است اما نبايد اين رشته ورزشي زير سوال برود.
 
 امام جمعه در ادامه به وضعيت شهر و بودجه شهرستان ابراز ناراحتي نمودند و از مسئولين دولتي خواست به فکر بودجه شهرستان و وضعيت شهرستان باشند .
 
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس