آخرین اخبار
کد مطلب: 126232
تاکيدات ويژه فرماندار لردگان جهت پيشگيري از شيوع کرونا
مراکز تفريحي و گردشگري شهرستان لردگان تعطيل شد
تاریخ انتشار : 1398/12/26 11:13:21
نمایش : 741
فرماندار لردگان گفت: کليه مراکز اقامتي پذيرش گردشگر در شهرستان لردگان در ايام نوروز امسال به جهت پيشگيري از شيوع کرونا تعطيل هستند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ ملک محمد قربانپور فرماندار شهرستان لردگان در رابطه با پيشگيري از ويروس کرونا در شهرستان لردگان اظهار داشت:  بازار شهرستان لردگان به جز صنوفي که اقلام ضروري مردم را تامين مي کنند تا اعلام وضعيت سفيد تعطيل هستند و چنانچه قصوري صورت گرفت اکيپي متشکل از اتاق اصناف تعزيرات حکومتي نيروي انتظامي شهرداري و صنعت و معدن با قاطعيت تمام نسبت به تعطيلي صنف و مغازه متخلف اقدام نمايند و در صورت سرپيچي و تمرد از دستورات به دادستاني معرفي شوند .
 
وي افزود: تمام ورودي و خروجي هاي شهرستان توسط اکيپ هاي غربالگري کنترل مي شوند.
 
فرماندار لردگان اشاره داشت: کليه مراکز گردشگري شهرستان تا عادي شدن وضعيت تعطيل و هيچگونه گردشگري پذيرفته نمي شود .
 
قربانپور تصريح کرد: با توجه به ايام عيد نوروز و بازگشت کارگران و ... از استانهاي ديگر، بخشداران و دهياران با همکاري مراکز بهداشتي وخانه‌هاي بهداشت جهت کنترل غربالگري هاي لازم را انجام دهند.
 
وي افزود: استقرار چادر مسافرتي در کانون هاي گردشگري، پارک ها وحتي مهمانسراهاي اداري و خصوصي ممنوع گرديد.
 
وي تاکيد داشت: به جهت حساسيت شيوع بيماري کرونا ضروري است تمامي مراکز ترک اعتياد (بهبودي) و زندان ها اصول بهداشتي را انجام دهند.
 
وي همچنين با اشاره به اينکه براي کنترل و پيشگيري از شيوع ويروس کرونا همکاري همه نهادها و افراد در اولويت است گفت: دستگاه هاي متولي در شهرستان مانند شرکت نفت نسبت به گند زدايي پمپ بنزين ها، جهاد با مراکز کشاورزي،  سازمان تبليغات با مداحان هيات و مذهبي، ارشاد با هنرمندان، شاعران ونويسندگان، آموزش وپرورش با معلمين ودانش آموزان و... جلسات لازم تشکيل واقدام فوري در جهت همکاري بيشتر را داشته باشند
 
قربانپور گفت: لازم است نهادهاي مردم نهاد وخيرين نسبت به سم پاشي و دوخت ماسک و اهدا به مردم داوطلبانه اقدام نمايند که البته نمونه هاي از آن انجام گرديد همانند: توليد بيش از ۵۰۰ عدد ماسک توسط بسيج خواهران، توليد بيش از ۲ هزار ماسک توسط سربازان شهيد حاج قاسم سليماني در محله خاردان، توليد ۵ هزار ماسک توسط دبيرستان دخترانه نرجس لردگان که روزانه در اختياران بيمارستان، مراکز پر تردد و مردم قرار مي گيرند.
 
وي در پايان تاکيد داشت: اداره اوقاف موظف به جلوگيري از هر گونه تجمع در مساجد شده و نماز هاي جماعت و جمعه، جلسات بزرگ اداري مثل شوراي اداري و ساير کلاس هاي معارف و تا عادي شدن وضعيت تعطيل مي باشند.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس