آخرین اخبار
کد مطلب: 126221
ياداشت/
انتخابات به رنگ بهار به رنگ دوستي
تاریخ انتشار : 1398/11/30 10:01:30
نمایش : 1372
احترام به قوانين بالاترين وظيفه يک شهروند است، قوانين را قرباني احساسات نکنيم، قرباني شدن قوانين يعني تخلف و سرپيچي که خود جرم بزرگي محسوب مي شود.
 به گزارش سلام لردگان؛ اگر چه در آخرين روزهاي زمستان سرد هستيم اما فضاي انتخاباتي در کشور و به خصوص در لردگان و خانميرزا داغ داغ است.  
انتخابات با همه حواشي تمام خواهد شد، اما يکي از مسائلي که همه ما نگران آن هستيم، خشونت است معضلي که موجب برآشفتگي شهروندان مي شود و به همين جهت همه طرف ها جهت رعايت حال شهروندان بايد در چارچوب قوانين عمل  کنند و از هر مسئله اي که موجب اختلاف و درگيري شود بپرهيزند.
به ويژه که هر گونه خشونت و درگيري از طرف مردم محکوم است و طرفداران کانديدي که به دنبال خشونت هستند از مردم لردگان جدا هستند و نه تنها به نهادهاي قانوني بلکه بايد به مردم نيز پاسخگو باشند.

کانديدي که موجب هرج و مرج و ناامني مي شود در بين مردم هيچ مقبوليت و مشروعيتي ندارد و حتي اگر پيروز هم شود نماينده مردم لردگان و خانميرزا نيست.

نماينده خوب هواداران خوبي دارد که با احترام به قوانين مشارکت سالمي داشته باشند، به ويژه که در آستانه فصل بهار هستيم و هر کانديدي بايد تلاش کند که با عبور از گردنه انتخابات همه مردم و همه خانوادها با آغوش باز و با خيالي راحت به استقبال بهار رهسپار شوند.

فصل بهار، فصل يکدلي و دوستي ها را قرباني يک انتخابات ساده نکنيم، دشمنان انقلاب همچون کفتاري گوشه اي آماده هر گونه جرقه اي هستند تا آن را تبديل به يک آتش بزرگ کنند که شعله هاي آن همه را دربر مي گيرد، بنابراين با رفتار خود نقشه هاي دشمنان را با شکست مواجه کنيم نه اينکه رفتار ما باعث تنشي شود که دشمن شاد شود!!

در انتخابات پيش رو هر کانديدي يک سهم از تامين امنيت را برعهده دارد بايد ببينيم کدام يک از کانديدها با برآورده کردن امنيت در مسيرانقلاب هستند!!

اميدواريم که همه کانديدهاي در راستاي عزت انقلاب اسلامي و امنيت و در چارچوب قوانين گام بردارند و از هرگونه تنشي خودداري کنند.

لازم است همه کانديدهاي براي برائت از متخلفين و کساني که در صدد ضربه زدن به مسير انتخابات با ايجاد هرج و مرج در جامعه هستند، صراحتاً موضع گيري کنند و افراد متخلف را از جمع طرفداران خود حذف کنند.

احترام به قوانين بالاترين وظيفه يک شهروند است، قوانين را قرباني احساسات نکنيم، قرباني شدن قوانين يعني تخلف و سرپيچي که خود جرم بزرگي محسوب مي شود.

نويسنده: محمد رضا عسکري ارمندي

انتهاي پيام/630 ل

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس