آخرین اخبار
کد مطلب: 126216
"ضرورت استعلام از نيروي انتظامي در خصوص صلاحيت انتظامي، ترافيکي و امنيتي مکان ستادهاي انتخابات نامزدهاي نمايندگي مجلس"
تاریخ انتشار : 1398/11/18 15:50:00
نمایش : 829
فرمانده انتظامي شهرستان لردگانگفت: فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان لردگان با آمادگي و هوشياري کامل نسبت به تامين امنيت لازم براي برگزاري انتخابات اهتمام کافي را خواهد داشت.
سرهنگ سيروس ميرزايي در مصاحبه با خبرنگار سلام لردگان افزود: با توجه به اينکه در  انتخابات دوره هاي گذشته مکان فعاليت ستاد انتخاباتي برخي از  نامزدهاي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي از نظر انتظامي، ترافيکي و امنيتي داراي اشکالاتي بوده است و اين وضعيت زمينه وقوع برخي از جرائم مثل اخلال در نظم عمومي و  موجب نارضايتي شهروندان و ايجاد مزاحمت براي عموم مردم بوده است لذا طبق تصميم اعضاي شوراي پيش گيري از وقوع جرم شهرستانهاي لردگان و خانميرزا مصوب شده است که در اين دوره از انتخابات، نامزدهاي محترم نمايندگي مجلس قبل از تشکيل ستاد انتخاباتي،مکان فعاليت ستاد را به نيروي انتظامي در شهرستان اعلام نمايند و چنانچه طبق نظر نيروي انتظامي از نظر انتظامي، ترافيکي و امنيتي استقرار ستاد انتخابات در محل پيشنهادي مصلحت نباشد نامزدهاي محترم مکلف به تغيير محل ستاد انتخاباتي هستند.

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان با اشاره به اينکه مهلت فعاليت تبليغات قانوني نامزدهاي محترم از تاريخ ۲۳ بهمن شروع خواهد شد افزود: در اين خصوص جلساتي با دستگاههاي مسئول از جمله با دادستان محترم عمومي و انقلاب شهرستان لردگان برگزار شده است و مقرر شده است که با هرنوع شيوه تبليغي غير قانوني برخورد قاطع شود.

وي با اشاره به دستور مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ دادستان محترم عمومي و انقلاب شهرستان لردگان راجع به شيوه هاي تبليغاتي مجاز و غير مجاز  اظهار داشت: دستور مقام محترم قضايي به همه رده هاي انتظامي شهرستان جهت اجرا ابلاغ شده است و بر اساس اين دستور از  هرنوع فعاليت تبليغاتي غير قانوني جلوگيري خواهد شد.

سرهنگ سيروس ميرزايي اشاره کرد: با هماهنگي صورت گرفته با مقام محترم قضايي و به منظور آشنايي عموم شهروندان با مصاديق فعاليت هاي تبليغاتي قانوني و غير قانوني مقرر شد که متن دستور ايشان در اختيار اصحاب رسانه قرار گيرد.

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان در پايان اظهار داشت: فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان لردگان با آمادگي و هوشياري کامل نسبت به تامين امنيت لازم براي برگزاري انتخابات اهتمام کافي را خواهد داشت.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس