آخرین اخبار
کد مطلب: 126213
ياداشت/
فجر سليماني، آغازي بر تحول انديشه انقلابي
تاریخ انتشار : 1398/11/15 09:15:48
نمایش : 916
مهم ترين وظيفه ي ما روشن ساختن افکار عمومي مردمان جهان است همان کاري که حاج قاسم با نثار خونش آن را انجام داد.
به گزارش سلام لردگان؛  دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهاي اسلامي، مقطع رهايي ملت ايران و بخشي از تاريخ ماست كه گذشته را از آينده جدا ساخته است و امروز همه ما بايد سپاس خداي رحمان را بجاي بياوريم که عشق به ولايت را در قلوب ما قرار داد .

يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ حَسْبُكَ اللَّهُ وَمَنِ اتَّبَعَكَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ (انفال-64) طبق اين خطاب به پيامبر، هرکس که به راه پيامبر ايمان دارد بايد براي اين راه کافي باشد و ظهور ولي عصر(عج) اتفاق نمي افتد مگر به کفايت ما براي اين راه و قطعا رهبرمان به پشتوانه ي کفايت ما مي فرمايند: که اسرائيل، ۲۵ سال آينده را نخواهد ديد. همانطور که شهيد آويني مي گويند: بايد براي خدا کار کنيم نه اينکه کارمان را براي خدا کنيم.

اينکه در هر زمان تشخيص دهيم خدا و در معناي درست آن ولي فقيه چه از ما مي خواهد، بسيار مهم است. شرکت در مراسم تشييع شهيد سليماني و شهادت به حقانيت راهش، همراهي نکردن با دشمن در تخريب سپاه، شرکت در نماز جمعه و راهپيمايي ۲۷ دي ماه  قيام عليه معامله ننگين قرن نمونه هايي از عمليات هاي بعد از شهادت سردار سليماني هستند.
حکمت رهبر ما به قدري است که پوتين، رئيس جمهور روسيه بلافاصله بعد از هر سخنراني رهبر ما از سخنان ايشان استفاده مي کند و خود نيز به اين حکمت اعتراف مي کند. شهادت سردار سليماني مانند يک موج بود که قلوب زيادي را گرد هم آورد ولي فتنه ها هميشه در کمين اند تا مومنان واقعي را از موج سواران جدا کنند و امتحان همراهي نکردن با دشمنان در تخريب سپاه آن غربال و تعبير اين جمله ي سيد شهيدان اهل قلم که ديندار آن است که در کشاکش بلا ديندار بماند... وگرنه در هنگام راحت و فراغت و صلح چه بسيارند اهل دين،بود.

برخي سلبريتي ها در کنار سفير انگليس، دست به اغتشاش زدند و در واقع تيشه به ريشه ي خود زدند و اين غربال چه خوب جدا کرد آنها را از دوستان الهي و مصداق اين آيات قرآن شدند که مي فرمايد آنها که از پيشوايان کفر پيروي کردند، پيشواها در روز قيامت از آن ها بيزاري مي جويند و آنها مي گويند کاش براي ما بازگشتي بود تا ما هم از آنها بيزاري مي جستيم و اعمالشان مايه اندوه و دريغ شان است و هرگز از آتش بيرون آمدني نيستند.

امام علي(ع)مي فرمايند: " آنکه سپاه خود را ياري نکند دشمنانش را ياري کرده است." چه انتظاري داريم از مهناز افشارها که به ياري سپاه اسلام برخيزند وقتي که دوستدار استکبارند و چه انتظاري داريم از پيروان FATF وقتي که با پيوستن به آن، سيد الشهداي مقاومت را تروريست ناميدند.

گروهي دنياي امروز را دنياي مذاکره مي نامند نه دنياي موشک ها و وقاحت به جايي رساندند که سردمداراين تفکر را با سرباز ولايت که توسط همين موشک ها به شهادت رسيد، مقايسه مي کنند و تعادل سياسي را از آن سست عنصرترين سردمدارها مي دانند. رهبرمان اينگونه جواب اين منافقان را دادند که جنتلمن هاي مذاکره، تروريست هاي فرودگاه بغداد هستند. افرادي مانند صالح، رئيس جمهور عراق کم نيستند که خون شهيدان خود را به بهايي ناچيز بفروشند ولي آگاه باشيم که هرکس نفاق خود را آشکار سازد خدا خونش را بريزد، بنا براين اگر ميخواهيم از اين فتنه ها سربلند بيرون بياييم و به ياران حسين(ع) بپيونديم بايد سرباز مکتب حاج قاسم شويم که بي شک اگر نتوان عباس شد راهي براي حر شدن وجود دارد.
در بسم الله الرحمن الرحيم رهبرمان، نصر من الله و فتح قريب مشهود است که به خدا قسم اگر ويژگي هاي۳۱۳ تن را مرور کنيم مي بينيم که حاج قاسم ما يکي از آن هاست.

ريشه ي مشکلات جهان، استکبار،د وست دارانش و خائفين از آن هستند پس از گفتن مرگ بر آمريکا نترسيم که خداوند در قرآن کساني را که با پنهان کردن حقيقت باعث گمراهي مردم مي شوند را لعنت مي کند و لعنت کنندگان هم لعنتشان مي کنند.

مهم ترين وظيفه ي ما روشن ساختن افکار عمومي مردمان جهان است همان کاري که حاج قاسم با نثار خونش آن را انجام داد. وظيفه ي ما در چهل و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي همين است که راهي براي انجام اين وظيفه بيابيم تا آنجا که وعده ي سردار بي نشان،حاج احمد متوسليان،تحقق يابد که دشمن بترسد که از لوله ي تفنگمان پاسدار خارج شود.
نان پاره ز من بستان،جان پاره نخواهد شد
آواره ي عشق ما آواره نخواهد شد

نويسنده: ف. ويسي

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس