آخرین اخبار
کد مطلب: 126138
در اولين روز از هفته بسيج؛
حجت الاسلام کريم پور: مردم هميشه پشتيبان نظام و انقلاب بوده و هستند/ غبار روبي قبور مطهر شهداي شهرستان لردگان
تاریخ انتشار : 1398/08/30 16:23:01
نمایش : 1001
در اولين روز از هفته بسيج بعدازظهر امروز پنج شنبه 30 آّبان 1398، گلزار شهداي شهرستان لردگان با حضور فرماندهان نظامي، بسيجيان، خانواده هاي معظم شهدا و اقشار مختلف مردم غبارروبي و گل افشاني شد .
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهران کريم پور مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه لردگان ضمن تبريک هفته ي بسيج  گفت: حضور بسيج در دفاع مقدس به عنوان يک نماد مقدس که در سال هاي دفاع مقدس حضور داشته، با بسيج روحيه معنويت نيز بود، بسيج يعني تلاش در همه عرصه ها و از نظر رهبري بسيج لوکموتيو انقلاب است و امروز در تمامي عرصه ها   در ميدان تلاش مي کند.

وي گفت: جهاد و شهادت در مکتب بسيج است که مبتني بر عقلانيت است، بسيج مرز نميشناسد و خار چشم دشمنان بوده و هست، عرصه هاي عمده حضور بسيجيان در عرصه هاي علمي، پژوهشي، امنيت داخلي، سازندگي، علمي، امداد و نجات بسيج بوده و هست.
کريم پور با اشاره به سخن مقام معظم رهبري گفت: معظم له فرمودند:  فرهنگ بسبجي، فرهنگ شجاعت، استقلال و آزادي است، آنچه مهم است آرمان ها است که بسيج هميشه در اولويت بوده است .
 
اين مقام مسئول گفت: امروز سپاه و بسيج بيش از صد ها برنامه بصيرتي، اخلاقي و تربيتي دارند. که دستاوردهاي بسيج از اوايل انقلاب تاکنون مشخص است و اين حضور سازنده بسيجيان هميشه موثر بوده است .
 
وي اشاره داشت: در حوادث اخير نيز که مردم تجمعات مسالمت آميزي داشتند اما عده اي سودجو و اشرار، سواستفاده کردند اما مردم هميشه پشتيبان نظام و انقلاب  بوده و هستند.
کريم پور تصريح کرد: دشمنان انقلاب از همه ترفندهاي خود استفاده کردند، تلاش کردند تحريم  کنند،  تادر جامعه ايران نفوذ کنند  و از تمامي ابزارهاي ممکن و ناممکن استفاده کردند اما جز شکست و رسوايي چيزي نصيبشان نشد .
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه لردگان در پايان آيين غبار روبي گفت: با گراني بنزين انتظار از مسئولين وجود دارد که مديريت و کنترل کنند اجازه افزايش قيمت ها را ندهند، اگر چه عده اي کاملا مسالمت آميز مي خواستند صداي خود را به مسئولين برسانند با سواستفاده هاي اشرار و منافقين به سمت حرکت هاي نابجا کشيده شد که خسارات هاي جبران نشدني جاتي، مالي و حتي ارزش هاي ما شد.

در ادامه ، حاضرين مراسم با قرائت فاتحه بر قبور مطهر شهدا و تقديم شاخه گل اداي احترام کرده و ياد وخاطره ي شهدا را گرامي داشتند.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس