آخرین اخبار
کد مطلب: 126137
مرکز آموزشي جهاد دانشگاهي شهرستان لردگان افتتاح شد
تاریخ انتشار : 1398/08/30 11:16:17
نمایش : 963
با حضور مسئولان و مديران شهرستان لردگان و رئيس جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري، مرکز آموزش‌هاي تخصصي کوتاه مدت جهاد دانشگاهي لردگان افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، سيروس رضايي 29 آبان ماه در اين آيين با اشاره به توانمندي‌ها و پتانسيل‌هاي موجود در جهاد دانشگاهي، اظهار کرد: آموزش‌هاي تخصصي کوتاه مدت جهاد دانشگاهي حرکتي راهبردي، جدي و موثر در توسعه کشور در بخش‌هاي مختلف است.

وي با اشاره به تلاش‌هاي صورت گرفته در خصوص اخذ مجوز و راه‌اندازي مرکز آموزشي شهرستان لردگان، تصريح کرد: حوزه آموزشي جهاد دانشگاهي با پشتوانه تجارب علمي و عملي به صورت مستقل و در راستاي ارتقاء سطح دانش، نگرش و مهارت نيروهاي تخصصي موردنياز براي توسعه استان و شهرستان لردگان با برخورداري از نيروهاي متخصص، متعهد و نوآور و بهره‌گيري از توان علمي فعاليت کند.

رضايي آموزش‌هاي کوتاه مدت جهاد دانشگاهي را موردنياز جامعه خصوصاً جوانان ، دانشجويان و فارغ‌التحصيلان براي رفع نياز هاي آموزشي و کمک به اشتغال دانست.

رئيس جهاد دانشگاهي استان از استقبال مردم شهرستان لردگان از دوره‌هاي آموزشي کوتاه مدت اين نهاد قدرداني کرد و گفت: تمام تلاش جهاد دانشگاهي بالابردن سطح دانش و نيز رفع بيکاري بر پايه ارتقاء دانش در شهرستان لردگان خواهد بود که اميدواريم با حمايت مسئولان شهرستان محقق شود.

رضايي افزود: مرکز آموزش هاي تخصصي کوتاه مدت و اشتغال محور شهرستان لردگان در يک فضاي مناسب و با امکانات کامل و به روز آموزشي و با بيش از 200 عنوان دوره آموزشي کوتاه مدت تخصصي و اشتغال محور به روز و مورد نياز جامعه و با به کارگيري نيروهاي بومي شهرستان اعم از اداري و اساتيد و مدرسان که عموماً جوانان فرهيخته و توانمند شهرستان است فعاليت خودش را آغاز کرد.

رئيس جهاد دانشگاهي استان از به کارگيري ساير ظرفيت‌هاي جهاد دانشگاهي در حوزه‌هاي پژوهشي، فرهنگي و اشتغال در صورت نياز شهرستان و مساعدت مسئولان و مديران خبر داد.

انتهاي پيام/630 ل

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس