آخرین اخبار
کد مطلب: 126132
تغيير موضع جالب نمايندگان اصلاح طلب با اعتراضات بنزيني/ وکيل الدوله ها به يکباره حامي مردم شدند! +عکس
تاریخ انتشار : 1398/08/26 08:18:34
نمایش : 1390
نمايندگان اصلاح طلب که در شش سال اخير حامي بي چون و چراي دولت بودند با اعتراضات بنزيني خود را حامي معترضين نشان دادند!
به گزارش سلام لردگان به نقل از  شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با سهميه بندي بنزين و گراني قيمت اين حامل انرژي برخي از مردم به اعتراض در شهرهاي مختلف کشور تجمعاتي را برگزار کردند. در اين حيطه انتقاداتي هم به نمايندگان مجلس بخصوص نمايندگان اصلاح طلب که همواره تمام قد از اقدامات دولت تدبير و اميد حمايت مي کردند صورت گرفت.

 

در همين رابطه، «پروانه سلحشوري» يکي از نمايندگان پرحاشيه فراکسيون اميد در اظهاراتي عجيب نسبت به گراني قيمت بنزين، موضع جالب توجهي را اتخاذ کرده است. وي در صفحه توئيتر خود با بيان اينکه از وقتي بنزين گران شده، مردم در تماس‌هاي مکرر ابراز نگراني مي‌کنند، نوشت: «هموطنان عزيز، مدت‌هاست مجلس در رأس امور نيست. اين موضوع در جلسه سران سه قوه تصميم‌گيري شده. همين يک رکن دموکراسي را نيم‌بند داشتيم که فاتحه آن هم خوانده شد. مجلس بعدي را تعطيل کنيد، خودش اقتصاد مقاومتي‌ است.»
 
 
«احمد مازني» ديگر نماينده اصلاح طلب نيز در توئيتي نوشت: «افزايش قيمت بنزين حتي اگر توجيه اقتصادي داشته باشد به هيچ وجه توجيه اجتماعي ندارد. نمايندگان مجلس نه از اصل موضوع اطلاعي داشتند و از جزئيات طرح نيز مطلع نبودند.»
 
وي افزود: «فردا در صحن علني، فراکسيون اميد در کنار مردم خواهد بود.»
 
اين نمايندگان در حالي در راستاي اعتراضات بنزيني خود را مخالف گراني بنزين نشان مي دهند که همواره فراکسيون اميد حامي سياست هاي دولت بوده است و دولت توانسته با حمايت هاي فراکسيون اصلاح طلبان اقدامات خود در خصوص برجام و ديگر سياست هاي خود را تصويب و عملياتي کند.
 
 
در فضاي سياسي به واسطه همين پشتيباني اصلاح طلبان از دولت از آنها به عنوان وکيل الدوله ياد مي شود اما حالا که مي بينند که اين موضوع براي آنان مشکلاتي ايجاد مي کند تغيير رويه داده اند.
 
«علي اکبر رائفي پور» از منتقدان دولت درباره توئيت سلحشوري بيان مي کند: «۶سال تمام سرنوشت ۸۰مليون ايراني را به برجام گره زديد طلبکار هم هستيد؟ اگر عرضه داريد عدم کفايت سياسي روحاني را بدهيد.»
 
 
وي با بيان اينکه «چرا زنگنه را بابت حذف سهميه بندي استيضاح نکرديد؟» نوشت: «چرا وقتي ميلياردها دلار سرمايه ملي با دلار ۴۲۰۰ به باد فنا رفت لال شديد؟ شما نماينده ما نيستيد وکيل الدوله هستيد.»
 
انتهاي پيام/
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس