آخرین اخبار
کد مطلب: 126123
سردارسرتيپ پاسدار غلامي، معاون هماهنگ کننده سازمان بسيج گفت:
رمز ايستادگي کشور در برابر تمامي توطئه ها به برکت يادواره هاي شهدا است
تاریخ انتشار : 1398/08/12 15:31:20
نمایش : 780
معاون هماهنگ کننده سازمان بسيج در يادواره 288 شهيد شهرستان لردگان گفت: رمز ايستادگي کشور در برابر تمامي توطئه ها به برکت همين يادواره هاي شهدا است به گونه اي که مردم با حضور در مجالس شهدا از اين انوار الهي کمک مي گيرند ودر برابر دشمنان دين خدا با قدرت و اراده فولادي ايستادگي مي کنند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ سردارسرتيپ پاسدار غلامي، معاون هماهنگ کننده سازمان بسيج در هفتمين يادواره 288 شهيد شهرستان هاي لردگان و خانميرزا گفت: عظمت وبزرگي ايران با يادواره هاي شهدا حفظ شده است.

وي با اشاره به اهميت و جايگاه يادواره هاي شهدا در سطح کشور گفت: برگزاري يادواره هاي شهدا در سطح کشور  به حفظ نظام اسلامي و ادامه دادن راه شهدا کمک مي کند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسيج ضمن قدرداني از مردم شهرستان لردگان به خاطر اعزام کاروان پياده به جبهه ها  و برگزاري يادواره بزرگ شهداي شهرستان گفت: رمز ايستادگي کشور در برابر تمامي توطئه ها به برکت همين يادواره  هاي شهدا است به گونه اي که مردم با حضور در مجالس شهدا  از اين انوار الهي کمک مي گيرند ودر برابر دشمنان دين خدا با قدرت و اراده فولادي ايستادگي مي کنند.

سردار غلامي به نقش جمهوري اسلامي ايران در منطقه و جهان گفت: ايران اسلامي در جهان الگوي بي نظيري است که دشمن براي سرکوب کردن آن دست به چالش هاي بزرگي مثل جنگ تحميلي، عمليات هاي تروريستي و جنگ در فضاي مجازي زده است، اما اقتدار و اتحاد ملت ايران نگذاشت هيچ يک از اهداف دشمن دست يافتني شود.

وي به حرکت کاروان پياده شهرستان لردگان در سال 1365 اشاره کرد و ادامه داد: حرکت کاروان پياده لردگان در تاريخ ماندگار شد و آن حرکت نشان از عشق به آرمانهاي انقلاب اسلامي و حفظ دين الهي داشت، آن حرکت بي نظير درس آزادگي و ايمان خالص را براي رضاي خداوند به همراه داشت.

يادگار دفاع مقدس تصريح کرد: امروز برگزاري يادواره هاي شهدا در راستاي همان حرکت کاروان پياده است که با آرمانهاي شهدا براي دفاع از ايران اسلامي و ولايت تجديد ميثاق مي شود و جوانان کشور با حضور در چنين مجالسي صراط مستقيم را مي فهمند و در آن قدم مي گذارند.

خوش آمدگويي امام جمعه و فرماندار لردگان ، اجراي گروه سرود ، دکلمه خواني ، مداحي ، رونمايي از تمبر يادواره 288 شهيد شهرستان هاي لردگان و خانميرزا از ديگر برنامه هاي اين يادواره بود.

انتهاي پيام/630 ل

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس