آخرین اخبار
کد مطلب: 126089
امام جمعه شهرستان لردگان:
دانش آموزان امانتي در دست معلمان هستند
تاریخ انتشار : 1398/06/29 14:51:39
نمایش : 1591
امام جمعه لردگان در خصوص بازگشايي مدارس و شروع سال تحصيلي جديد گفت: دانش آموزان امانتي در دست معلمان هستند که بايد با افزايش کارايي آنها جايگاه خود در امانتداري را نشان دهند.
 به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان، ابتدا خود نمازگزاران را به رعايت تقواي الهي دعوت نمود و از قول رسول اکرم اسلام (ص) گفت: رسول اکرم (ص) در زيبا سخني اينگونه فرمودند: که تمام تقوا در چند چيز خلاصه مي شود اول آنچه را که نمي داني بروي و بياموزي و جهل را به علم تبديل کني، دوم آنچه را هم که ميداني در عمل به کار بندي چيزهايي را که نمي دانيم برويم و فرا بگيريم و مقدمه‌اي براي عمل شود و آنگاه که آگاه  شديم وارد ميدان عمل شويم.

 امام جمعه لردگان با اشاره به با شروع سال تحصيلي جديد بهار علم و دانش را به همه دانش‌آموزان، دانشجويان، معلمان و اساتيد تبريک گفت و افزود: دانش آموزان امانت هايي هستند دست شما معلمان، اگر معلمان با ايمان و آگاهي داشته باشيم دانش آموزاني نيز با ايمان براي جامعه تربيت مي شوند.

تاج زاد افزود: انتظاري که در اين سال تحصيلي از حوزه هاي علميه مي رود پايبند بودن به نصايح مقام معظم رهبري و مراجع بزرگوار تقليد توجه به نيازهاي جامعه و حوزه اي که با تحولات زمان خود را همگام کند.

وي گفت: خروجي هاي حوزه ما بايد انسان‌هايي عالم، دانشمند، متخلق به اخلاق، زمان شناس و مسئوليت پذير باشد اين ويژگي است که در رابطه با حوزه هاي علميه انتظار داريم.
 
امام جمعه لردگان در ادامه:  از نماينده ولي فقيه در استان چهار محال و بختياري بابت حضور در شهرستان لردگان در حوزه علميه حضرت ولي عصر(عج) در آغاز سال تحصيلي  و ايراد سخنراني و تشکيل شوراي حوزه‌هاي علميه در لردگان تشکر و قدرداني کرد و گفت: حضور ايشان باعث تشويق و دلگرمي مسئولان حوزه علميه و ما شده است .
 
وي در خصوص کعرفه فرمانداران جديد شهرستان هاي خانميرزا و شهرستان لردگان گفت:  ديروز با حضور معاون سياسي وزير کشور و استاندار، معارفه فرماندار جديد در شهرستان خانميرزا را داشتيم اين شهرستان شدن اين منطقه را به همه مردم شهرستان خانميرزا تبريک عرض مي کنم و با وحدت و همدلي مردم و فرماندار و نماينده مجلس و امام جمعه خانميرزا شاهد رشد و تعالي اين شهرستان باشيم.
 
وي افزود: اعتقاد بنده اين است که شما استحقاق بهترين‌ها را داريد از پيگيري‌هاي استاندار و نماينده محترم مجلس نيز تشکر مي‌کنم و انشالله به زودي شاهد فرمانداري مالخليفه نيز باشيم.
 
تاج زاد در ادامه از فرماندار سابق شهرستان لردگان آقاي حسين‌پور که چند سال زحمت کشيدند تشکر و قدر داني کرد و گفت: ان شالله اين زحمات و تلاش هاي ايشان ذخيره آخرتشان باشد.  .
خطيب جمعه لردگان انتصاب شايسه و بجاي آقاي قربان پور فرماندار جديد را نيز تبريک عرض نمود و گفت: الحمدالله ايشان اهل تجربه و تخصص هستند و ان شالله در اين مدتي که در شهرستان به مردم خوب و مهمانواز و خونگرم لردگان خدمت مي کنند يک مديريت همراه با تقوا و تخصص و تدبير و شناخت و استفاده از ظرفيت هاي شهرستان و جوانان همراه باشد و بعد از چند سال شاهد  کاهش محروميت ها باشيم.
 
امام جمعه لردگان در ادامه به تبيين رهنمودهاي مقام معظم رهبري در ابتداي درس خارج و اتمام حجت به طرفداران مذاکره با آمريکاه گفت: چنانچه آمريکا حرف خود را پس گرفت و توبه کرد و به معاهده هسته اي که آن را نقض کرده است باز گشت آن وقت در جمع کشورهاي عضو معاهده که شرکت و با ايران صحبت مي کنند، آمريکا هم مي تواند شرکت کند اما در غير اين صورت هيچ مذاکره اي در هيج سطحي بين مسئولان جمهوري اسلامي و آمريکايي ها اتفاق نخواهد افتاد نه در نيويورک و نه غيرآن .
 
خطيب جمعه لردگان در پايان ضمن تشکر از رياست قوه قضاييه آيت الله رئيسي گفت: آنچه در روز هاي اخير از سوي دستگاه قضا به معرض آگاهي مردم عزيز کشورمان مي رسد حاکي از عدالت خواهي، رويکرد انقلابي، مديريت جهادي و عزم اين قوه براي مقابله با فساد مي باشد که توام با عقلانيت و فهم سياسي و اجتماعي و تدابير لازم، بروز و ظهور مي يابد .
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس