آخرین اخبار
کد مطلب: 126087
محسن رضايي در جمع فرماندهان گردان هاي سايبري بسيج:
ما به کنار رفتن بولتون قانع نيستيم، روزي مي‌رسد که ترامپ را محاکمه کنيم/ تلاش دشمن براي محاصره اقتصادي و فرهنگي کشور/ لزوم تشکيل جبهه قدرتمند انقلاب در فضاي سايبري
تاریخ انتشار : 1398/06/27 08:37:35
نمایش : 976
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در جمع شرکت کنندگان در نخستين دوره توانمندسازي فرماندهان گردان هاي سايبري گفت: آقاي ترامپ راضي شده است که سرپايي در مسير عبور آقاي روحاني، با رئيس جمهور ما عکس بگيرد و بگويد مذاکره کردم.
به گزارش سلام لردگان به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در آيين افتتاحيه نخستين دوره توانمندسازي فرماندهان گردان هاي سايبري بسيج اظهار داشت: اميدوارم عزاداري هاي شما بسيجيان حسيني و جهادگران عصر امامين انقلاب مورد قبول حق تعالي قرار گرفته باشد؛ خوشحالم که در جمع سربازان جوان امام عصر و انقلابمان حاضر هستم. امسال از سال هاي تعيين کننده انقلاب اسلامي است.
وي با بيان اينکه همه سالهاي انقلاب اثر گذار و مهم بوده خاطرنشان کرد: امسال ويژگي هاي خاص خودش را دارد؛ امسال شيطان بزرگ و دشمن هميشگي ملت ما به مبارزه ملت ايران براي رويارويي جديد آمده است. زماني بود که آمريکايي فقط در عرصه نظامي به جنگ ملت ها مي آمدند. الان با جنگ فرهنگي و اقتصادي و سايبري جلو مي آيند. آن چيزي که ابزارهاي سخت آمريکا را بي خاصيت کرد، ملت مومن و فداکار ما بودند. عاشوراييان ملت ما و جوانان مبتکر و ايثارگر ما، تجهيزات آمريکا را در اوج فناوري نظامي، بي خاصيت کرده اند و جنگ به ميدان هاي جديد کشيده شده است.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه دشمنان خيال مي کنند که ايران در اين عرصه هاي نو، ضعيف است تصريح کرد: آنها در جنگ نظامي محدود شده اند و در محاصره نيروهاي انقلابي ما در منطقه در آمده اند. آنها مي خواهند در عرصه اقتصاد و فرهنگ ما و فضاي مجازي را محاصره کنند. در همه جهان اين سوال مطرح است که آيا ايران در اين رويارويي درمقابل امريکا پيروز خواهد شد؛ آيا در صحنه سايبري ملت ايران پيروز خواهد شد؟ ايا محاصره اقتصادي شگسته خواهد شد؟ يک ميدان جديد از مبارزه و فتح خرمشهري ديگر در ميان است. همه به دنبال تحليل چگونگي مقابله و ايستادگي ما هستند. نتيجه اين جنگ هاي جديد به کجا کشيده مي شود؟
رضايي در ادامه افزود: حتي آقاي ترامپ راضي شده است که سرپايي در مسير عبور آقاي روحاني، با رئيس جمهور ما عکس بگيرد و بگويد مذاکره کردم و برنده شدم. رئيس جمهور ما هم سرپايي و گذري هم نبايد به آقاي ترامپ جز با مشت گره کرده نگاه کند؛ چرا که هرنوع عکسي که ترامپ بخواهد به عنوان مذاکره سوء استفاده کند، خيانت به ايستادگي و انقلاب ماست. اين علامت نبايد براي دشمن ارسال شود. آنها دنبال اين نمايشنامه هستند. خوشحال هستم که مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) امکان هر نوع مذاکره اي با آمريکا را رد کردند و فرمودند ما هيچ نوع مذاکره اي نداريم. اين فرموده سرآغاز شايسته اي براي نبرد کبير جوانان ما با شيطان بزرگ است.
فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: خيلي ها به دنبال اين هستند که صحنه مبارزه را منحرف کنند جبهه را طور ديگري تعريف کنند؛ نيروهاي انقلاب بايد سلاح ها را به سمت دشمن اصلي نشانه بگيرند. امروز هرچه فرياد داريم بايد سر آمريکا بکشيم. برخي مي خواهند تا روز 13 آبان يا 22 بهمن يا انتخابات مجلس کارهايي انجام دهند و افکار عمومي را ازدشمن اصلي به جاهاي ديگر بکشانند. نيروهاي انقلاب،ان شا الله با پيروزي خودشان، آنها را نااميد مي کنند و نشان خواهند داد که در ايران انقلابي عليه آمريکا رخ داده است.
 
مدافعان سياست سرمايه داري متهم رديف اول مشکلات اقتصادي کشور هستند
وي در ادامه تصريح کرد: خيلي ها به دختر آبي و نامه يک مسئول و سخنراني يک مدير مي پردازند تا جبهه اصلي در مقابل هواداران امريکا و  انديشه ي آمريکايي شکل نگيرد. چه کساني بايد پاسخ گوي نارسايي در فرهنگ و آموزش و پرورش باشند نيروهاي انقلاب يا تکنوکرات ها و ليبرال ها؟ آيا انديشه اي که در دفاع و امنيت حاکم بوده در اقتصاد و فرهنگ حاکم بوده؟ کساني بايد درمقابل گراني وبيکاري وارزش پول ملي پاسخگو باشند که سياست هاي کلي ابلاغي رهبر انقلاب را دراقتصاد اجرايي نکردند؟ چه کساني عمل نکرده اند؟ مدافعان سياست سرمايه داري و تکنوکرات ها بايد پاسخگو باشند، نه همان‌هايي که عامل مشکلات اقتصادي طي سي سال اخير بوده اند متهم رديف اول هستند عده اي جبهه هاي انحرافي براي جوانان ايجاد مي کنند. امسال اوج مبارزه ملت ايران با تکنوکرات ها و ليبرال هاست. سياست هاي کلي نظام که عمل نشده را مطابه کنيد و پاسخ بخواهيد.
استاد دانشگاه جامع امام حسين(ع) گفت: اگر مجلس انقلابي داشتيم به محض خروج ترامپ از برجام، بايد اطلاعيه مي دادند و از دولت مي‌خواستند که دولت انقلابي تشکيل و روحيه انقلابي را در کشور حکم‌فرما کنند.
برجام اوج پيروزي انديشه دولتي‌ها و مجلسي هاي ليبرال بوده که با خروج آمريکا از برجام، بر باد رفت. آقايان هوادار غرب کجا رفت آن سرمايه‌هايي که قرار بود وارد شود. آن تکنولوژي‌هايي که قول داده بوديد چه شد؟ بعد از سي سال فقط ترديد و انحراف در اقتصاد ايجاد کردند و حالا بدهکاران، طلبکارانه انگشت اتهام را به سمت نظام نشانه رفته اند! خروج آمريکا از برجام بايد پايان انديشه ليبرالي در کشور ما باشد.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اروپايي ها، آقاي مکرون را جلو فرستاده اند که به آقاي ترامپ بگويد که زحمات چهل ساله ي غرب را به باد نده و بگذار اقتصاد ايران در ترديد و بلاتکليفي بماند. آنها به ترامپ گفتند که قرار است يک تماس تلفني بين ايران و آمريکا باشد و پانزده ميليارد دلار به ايران داده شود ولي بقيه تحريم‌ها سرجاي خودش باشد تا بهانه اي شود براي کنارماندن نيروهاي انقلابي. الان هم دست بردار نيستند. رهبري و نيروهاي  انقلاب با اين ماجرا موافق نيستند.
سرلشکر پاسدار محسن رضايي همچنين تأکيد کرد: بايد جبهه انقلاب را بايد سامان داد و از اقدامات پراکنده پرهيز کرد.
وي در سالروز فرمان حضرت امام خميني(ره) مبني بر تشکيل نيروهاي سه گانه سپاه پاسداران گفت: سال اول جنگ ارتش عراق از مرزهاي ايران عبور کرد و جنگ را به شهرهاي ايران کشاند و دو سه ميليون نفر از شهروندان ما را آواره کرد. مديريت ليبرالي کشور و جبهه ها به دست آقاي بني صدر بود. چهار حمله بزرگ انجام داد و در هر چهار حمله شکست خورد. در 14اسفند 59 با يک سخنراني عليه نهادهاي انقلابي، جنگ داخلي جديدي را طراحي کرد. نيروهاي انقلاب معطل نکردند و با ابتکار و خلاقيت مردم را به جبهه ها آوردند و تيپ و لشکر تشکيل دادند. در هنگام آزادسازي شهرها، برخي گفتند: چرا بايد سپاه تيپ و لشکر داشته باشد. احمد آقا با من تماس گرفت و گفت امام فرمودند که از من تقاضاي تشکيل سه نيرو کنيد. با اندکي محافظه کاري درخواست سه سپاه را نوشتم. اما حضرت اما در فرمانشان تاکيد کردند که نيروهاي زميني، هوايي و دريايي را با قدرت تشکيل دهيد.
استاد دانشگاه جامع امام حسين (ع) گفت: اگر اين نيروها نبودند مي توانستيم موشک و نيروي دريايي داشته باشيم؟ مي توانستيم پهپاد پيشرفته آمريکايي را ساقط کنيم؟ در سالهاي ابتدايي جنگ، نيروهاي سپاه هرکدام در يک گوشه اي از جبهه ها پراکنده بودند اما يک سال بعد اين نيروها در کنار هم به آزادسازي خرمشهر و ديگر مناطق رسيدند. همه ي اين نيروها از هسته هاي جوانان توانمند تشکيل شدند. تا زماني که اين تشکل ها سازمان پيدا نکردند، نتوانستيم موفق شويم. امروز هم هيچ کسي براي بچه هاي انقلاب کارت دعوت نمي فرستد و فرش قرمز پهن نمي کند. خودمان بايد در جبهه سايبري و فرهنگي و اقتصادي ، جبهه قدرتمند انقلاب را تشکيل دهيم و مشکلات اقتصادي مردم را حل کنيم در آنصورت خواهيد ديد که از همه جاي جهان، همراه و طرفدار پيدا مي کنيد. بايد به رشد شيوه ها و فن اوريهاي سايبري توجه کنيم. رشد رسانه ها از رسانه هاي مکتوب، تا سايت ها از فضاي مجازي تا تصوير و صداها بايد مد نظر باشد. بايد محتواها متمرکز و غير تکراري باشند.
رضايي گفت: ما به کنار رفتن آقاي بولتون قانع نيستيم، روزي خواهد رسيد که ما ترامپ را محاکمه کنيم.اگر فضاي کشور ضد آمريکايي و ضد ليبرالي شود، مجلس انقلابي تشکيل خواهد شد و اين پيام مخابره خواهد شد که ملت ايران، يکبار ديگر، آمريکا را شکست داده است، براي اين کار در لشکر سايبري، اتاق فکر متمرکز نياز است.
در ابتداي اين برنامه مسلم معين، مسئول سازمان فضاي مجازي بسيج و از برگزارکنندگان نخستين دوره توانمندسازي فرماندهان گردان هاي سايبري، ضمن برشمردن ظرفيت‌هاي شبکه مردمي سايبري انقلاب اسلامي، حضور فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس را در جمع جوانان انقلابي و بسيجي را خير مقدم گفت؛ همچنين گروه همخواني نجم الثاقب به اجراي سرود پرداختند.
 
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس