آخرین اخبار
کد مطلب: 126084
در ستاد هماهنگي هفته دفاع مقدس لردگان مطرح شد؛
اجراي ۸۰ عنوان برنامه فرهنگي در هفته دفاع مقدس
تاریخ انتشار : 1398/06/24 10:36:10
نمایش : 922
فرمانده سپاه ناحيه لردگان از اجراي بيش از ۸۰ عنوان برنامه فرهنگي در سطح شهرستان لردگان در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: خودباوري، ايستادگي، اعتماد به جوانان از ويژگي هاي دفاع مقدس است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ سرهنگ کرم نظري، فرمانده سپاه ناحيه لردگان، در ستاد هماهنگي هفته دفاع مقدس شهرستان لردگان، دفاع مقدس را بيانگر عزم آهني مردان بزرگي دانست که درس بزرگي به جامعه داده است، گفت: خودباوري، ايستادگي، اعتماد به جوانان از ويژگي هاي دفاع مقدس است.

وي در ادامه با تاکيد بر اينکه تقويت اقتدار بازدارندگي و امنيت پايدار ملي از دستاوردهاي دفاع مقدس است، افزود: هفته دفاع مقدس يادآور تلاش، ايثار و از خودگذشتگي رزمندگان و شهداي گرانقدري است که در سنگر دفاع مقدس براي پاسداري از ميهن و ارزش هاي انقلاب اسلامي از جان خود گذشتند.

فرمانده سپاه ناحيه لردگان تصريح کرد: ملت ايران با جانفشاني و جانبازي خود در هشت سال دفاع مقدس افتخار آفريني کردند و با بصيرت تمام توانستند در برابر دشمن وحشي عراق بايستند و پيام بزرگ و سرنوشت ساز را به جهان مخابره کنند و نشان دادند که همواره در برابر توطئه افکني ايستاده‌اند.
 
نظري به بيان برنامه هاي هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: ديدار با خانواده شهدا، صبحگاه مشترک و نمايش اقتدار بسيجيان، غبار مزار شهدا، ديدار بسيجيان ادارات و پايگاه ها با امام جمعه، مسجد مطالبه گر و مسئول پاسخگو، نمايشگاه دفاع مقدس ، پياده روي خانواده، غبارروبي مزارشهدا، ايستگاه صلواتي، يادواره شهداي وابروي محله، برگزاري نشستهاي بصيرتي و مسابقات فرهنگي ورزشي و... را از جمله برنامه هاي اين هفته در شهرستان لردگان برشمرد.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج لردگان تصريح کرد: جنگ امروز جنگ فرهنگي و اقتصادي است و مسئولان بايد جهاد اقتصادي و فرهنگي را در برنامه هايشان بگنجانند.

گفتني است همزمان با فرا رسيدن هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهريور ماه تا هفتم مهرماه بيش از 80 عنوان برنامه پيش بيني شده که در سطح شهرستان لردگان برگزار خواهد شد.
 
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس