آخرین اخبار
کد مطلب: 126082
رئيس سازمان بسيج
۱۰۰۰گردان سايبري در کشور ساماندهي شد
تاریخ انتشار : 1398/06/16 14:00:18
نمایش : 1662
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به تهديدات سايبري دشمن، از ساماندهي ۱۰۰۰گردان سايبري در سطح کشور با حضور نيروهاي انقلابي خبر داد.
غلامرضا سليماني روز شنبه در گفت و گو با ايرنا در پاسخ به اين سوال که بسيج در برابر تهديدات سايبري دشمن چه برنامه اي دارد؟ گفت: حضور نيروي انقلابي در فضاي مجازي نسبت به گذشته شرايط بهتري پيدا کرده است و بسيج توانسته است با سازماندهي جوانان با انگيزه و پرتحرک و داراي تخصص در حوزه فضاي مجازي ، تحت عنوان گردان هاي سايبري، ۱۰۰۰ گردان سايبري ساماندهي کند.

سليماني افزود : دشمن از حضور سازمان يافته جوانان انقلابي در فضاي مجازي بارها اظهار نگراني کرده است و همين اظهار نگراني دشمن از ساماندهي اين نيروهاي انقلابي ، بيانگر تحرکي است که ايجاد شده است و اين حضور توسعه و اعتلا پيدا خواهد کرد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين، در خصوص برنامه هاي محروميت زدايي بسيج نيز گفت : سازمان بسيج سازندگي در سال گذشته در دهه فجر اجراي ۴۰ هزار طرح محروميت زدايي ، سازندگي و اشتغالزايي را در دستورکار خود قرار داد که اين طرحهاي با همکاري سپاه پاسداران ، مردم و دستگاه هاي اجرايي آغاز شد.

به گفته وي، تاکنون ۲۰ هزار طرح از اين ميزان در مناطق محروم و کمتر برخوردار به بهره برداري رسيده است و اين روند ادامه خواهد داشت.

وي گفت: رسيدگي به مناطق محروم و کمتر توسعه يافته در کانون توجه همه دستگاه هاي نظام جمهوري اسلامي ايران از جمله بسيج و سپاه قرار دارد .
به گزارش ايرنا، رئيس سازمان بسيج مستضعفين به منظور شرکت در يادواره شهداي عشايري چهارمحال و بختياري به شهرکرد سفر کرده بود.

يادواره ۴۵۰ شهيد عشايري چهارمحال و بختياري به استقبال از کنگره ۱۰ هزار شهيد عشايري در مصلاي امام خميني (ره) شهرکرد برگزار شد.

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس