آخرین اخبار
کد مطلب: 126065
نماز جمعه لردگان/
امام جمعه لردگان، روحيه جهادي را ضامن بقاي انقلاب و يکي از عوامل محروميت‌زدايي دانست /عيد غدير بزرگترين عيد در دنياي اسلام است
تاریخ انتشار : 1398/05/25 15:01:53
نمایش : 1374
امام جمعه لردگان به تاسي از بيانات مقام معظم رهبري زنده نگه داشتن فرهنگ انقلابي و روحيه جهادي را ضامن بقاي انقلاب و يکي از عوامل محروميت‌زدايي دانست.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه نماز جمعه اين هفته خود و نمازگزاران را به رعايت تقواي الهي دعوت نمودد و در همين خصوص در زيبا حديثي از مولا  امام علي عليه السلام درباره تقوا عنوان داشت: بهترين امورات تقواي الهي است و تقواي الهي گوهري است که انسان ها را نجات ميدهد.

وي در ادامه خطبه اول ولادت با سعادت امام هادي عليه السلام را به نمازگزاران تبريک و تهنيت عرض نمود و خاطرنشان کرد: وجود وجود امام هادي (ع) تربيت الهي و تربيت شاگردان را چونان ائمه ديگر سر لوحه کار خود قرار دادند .

وي افزود: ايمن سازي عقيدتي در برابر و مقابل گروه هاي افراطي اولين هدف امام هادي (ع) بود در همين خصوص زيارت جامعه کبيره و زيارت غدير امام هادي (ع) دو يادگار مهم به جا مانده است که مسائل عقيدتي را به حد کمال رسانده است و ديگر ايمن‌سازي تربيتي و تربيت شاگردان از اهداف متعالي امام‌ محسوب مي شود که در همين خصوص مي‌توان به تربيت حضرت عبدالعظيم حسني از شاگردان برجسته امام هادي(ع) اشاره کرد.

تاج زاد: با سخني از امام هادي (ع) گفت:  در روز قيامت تنها چيزي را که مايه نجات انسان ها مي شود، اعمال صالح و نيک است .
 
حجت الاسلام تاج زاد در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته به پيام مقام معظم رهبري خطاب به گروه هاي جهادي اشاره کرد و گفت: کار جهادي کار برخاسته از ايمان و وحدت وجودي انسان است، معظم‌له کار جهادي را سودمند در دنيا و آخرت دانستند و خدمت به خلق و مردم را ارتقاء روح جهادگران عنوان دانستند.
امام جمعه لردگان به تاسي از بيانات مقام معظم رهبري زنده نگه داشتن فرهنگ انقلابي و روحيه جهادي  را ضامن  بقاي انقلاب و يکي از عوامل محروميت‌زدايي دانست.

وي پياده  شدن روحيه اشرافي‌گري را عامل بدبختي نظام دانست و خدمات صادقانه گروههاي جهادي و سازندگي را نقطه مقابل روحيه اشرافي‌گري دانست و استمرار اين روحيه را از همه مردم و مسئولين و گروه‌هاي جهادي خواستار شد.

 خطيب جمعه لردگان: در ادامه به سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي اشاره کرد و از مسئولين رسيدگي به امورات معيشتي و مادي و معنوي آنها را خواستار شد و خاطرنشان کرد در تجليل ازآزادگان شعاري برخورد نکنيم .

تاج زاد، همچنين به سالروز کودتاي ۲۸ مرداد اشاره کرد و گفت: دولت وقت مصدق نتيجه پشت پا زدن به حضور روحانيت را با چشم خود ديدند و سرنگوني دولت قانوني مصدق توسط ايادي استکبار را نتيجه آن اقدام سخيف دانست و همچنين کودتاي ۲۸ مرداد نتيجه مذاکره کورکورانه و در موضوع ذليلانه دولت مصدق دانست و ايستادگي ملت ها و دولت ها در برابر استکبار منتج به تو دهني خوردم آنها خواهد شد.
 وي در ادامه به سالروز عيد غدير عيد الله اکبر اشاره کرد و گفت: اين عيد در حد اکمل و اتم مورد جشن تقدير قرار گيرد و مسئولين را آذين بندي معابر و سطح شهر و اماکن سفارش کردند.
امام جمعه لردگان در پايان در زيبا سخني از امام حسن عسکري(ع) عنوان دانست:  من کنت مولا فهذا علي مولا ، نشانه اي براي نجات بشريت و پرچم است که استوار خواهد ماند.
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس