آخرین اخبار
کد مطلب: 126058
امام جمعه موقت لردگان:
نسخه شفابخش امت اسلامي مقاومت و استقامت است
تاریخ انتشار : 1398/05/18 15:10:45
نمایش : 1475
امام جمعه موقت لردگان در خطبه نماز جمعه اين هفته به روز مقاومت اسلامي و ايستادگي در برابر زورگويان و زرمداران اشاره کرد گفت: نسخه شفابخش امت اسلامي مقاومت و استقامت است .
 به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام حسين قاسم پور امام جمعه موقت لردگان در خطبه نماز جمعه اين هفته در ابتدا خود و نمازگزاران را به رعايت تقواي الهي دعوت نمودند.
 وي در ادامه خطبه عاقبت به خيري را در سايه داشتن تقوا دانست و تقوا را مقدمه عاقبت به خيري همه مومنان دانست.
قاسم پور، همچنين به سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) اشاره کرد و سيره و خدمات آن امام همام را در حکومتهاي اموي و مرواني برشمرد و از مومنان خواست روش و منش زندگي مان را همانند سيره اهل بيت عليهم السلام قرار دهيم.

وي لقب شکافنده علم را لقب پرمعناي امام محمد باقر(ع) دانست و دوران خفقان بني اميه و دوران مرواني را بهترين فرصت جهت تربيت شاگردان و دانشمندان در محضر امام باقر (ع)عنوان کرد.

خطيب موقت لردگان،  خطاب به نمازگزاران گفت: سيره عملي امام محمد باقر(ع) ذکر، حلم و بردباري ايشان جزء  ويژگي‌هاي بارز شخصيتي آن امام همام است مي بايست و رهروان آن حضرت در اين امور کوشا و سرآمد باشند.

وي، ايستادگي و استقامت و مقابله با دشمنان و دوستي با دوستان و منش اخلاقي امام محمد باقر(ع)  دانست و از نمازگزاران خواستند با تاسي از رفتار عملي ائمه اطهار(ع) نسبت به دشمنان اشد علي الکفار و نسبت به دوستان رحما بينهم باشيم .

ايشان در ادامه خطبه با توجه به فرا رسيدن عيد قربان در روز عيد قربان به قصد قربت الي الله از فقرا دستگيري نماييم و از نمازگزاران جهت برپايي نماز باشکوه عيد قربان دعوت نمود .

حجت الاسلام قاسم پور، به خروج امام حسين عليه السلام و نيمه تمام گذاشتن حج ابراهيمي از مکه اشاره کردند و خاطر نشان کرد: امام حسين (ع) مي فرمايند: بنابر دستور و امر الهي از مکه خارج مي شوم و به سوي حج واقعي و قربانگاه با عظمت تر مي روم.
 
وي به روز عرفه و مناجات در اين روز اشاره کرد گفت: روز عرفه روز بندگي و عبادت است در اين روز خداوند دل هاي شکسته به سويش پرکشيده را خريداري خواهد نمود.

خطيب موقت لردگان در ادامه به روز مقاومت اسلامي و ايستادگي در برابر زورگويان و زرمداران اشاره کرد  گفت: نسخه شفابخش امت اسلامي مقاومت و استقامت است .

وي در همين خصوص ايستادگي و مقاومت نيروهاي سپاه اسلام در سرنگوني پهپاد پيش‌رفته آمريکا اشاره کرد و عنوان دانست: دولتمردان ما مي‌بايست همين ايستادگي و مقاومت را در مذاکرات پيشرو اهداف دولت به کار گيرند و عزت  را در سايه مقاومت به دست آورند.

 امام جمعه موقت لردگان، همچنين روز خبرنگار را به خبرنگاران پرتلاش تبريک و تهنيت عرض نموده اند و از زحمات آنها قدرداني و تشکر به عمل آورداند.

وي نيز به روز ازدواج و طلاق در ازدواج‌هاي آسان اشاره کرد و از همه مردم خواستند ازدواج هاي آسان را تبليغ و فرهنگ نمايند.

قاسم پور در ادامه، از زحمات و تلاش صادقانه حضرت آيت الله رئيسي در اقدامات جهادي و عملي و الهي در قوه قضاييه و برخورد با مفاسد قدرداني و تشکر به عمل آورد.

امام جمعه موقت لردگان  در پايان انتصاب فرمانده جديد سپاه شهرستان لردگان را تبريک عرض نمود و از زحمات و تلاش هاي فرمانده سابق قدرداني کرد .
 
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس