آخرین اخبار
کد مطلب: 126053
موسيقي در پارک ها؛ از لذت تا شکايت+ تصاوير
تاریخ انتشار : 1398/05/14 09:01:41
نمایش : 1624
اخيرا پخش موسيقي در مکان هاي تفريحي افزايش پيدا کرده و اين بخصوص براي شهرهاي کوچکتر که اغلب پارک ها در کنار منازل مسکوني شکل گرفتند، موجب نارضايتي برخي از شهروندان شده است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ اخيرا پخش موسيقي در مکان هاي تفريحي افزايش پيدا کرده و اين بخصوص براي شهرهاي کوچکتر که اغلب پارک ها در کنار منازل مسکوني  شکل گرفتند، موجب نارضايتي برخي از شهروندان شده است.

در شهر لردگان هم اگر چه تنها دو يا سه پارک تفريحي وجود دارد اما پارک چشمه برم و پارک بوستان خليج فارس از شلوغ ترين مکان هاي تفريحي شهر است که البته قرارگيري اين دو پارک در همجواري منازل مسکوني و پخش موسيقي هاي مختلف موجب ناراحتي عده اي از ساکنين شده است.

در گفتگويي که خبرنگار سلام لردگان با چند نفر از اهالي اين محله ها داشت برخي از اهالي نسبت به پخش طولاني مدت گلايه کردند اگر چه قبول داشتند که بهرحال پارک و.. محل تفريح است اما خواستار رعايت برخي مسائل نيز بودند، عده اي نيز از پخش هر نوع موسيقي توسط عوامل موجود در شهربازي ها نيز گلايه داشته و توصيه داشتند حداقل در انتخاب نوع موسيقي کمي دقت بيشتري کنند زيرا پخش اين موسيقي ها ( پاپ و...) مناسب سن کودکان و نوجوانان دختر و پسر نيست.

لازم به ذکر است در نماز جمعه هفته گذشته نيز عده اي با نوشتن يک طومار و امضاي آن توسط شهروندان شهر لردگان ابراز نارضايتي از پخش موسيقي هايي کردند که بر روح و روان افراد به خصوص رده سني کودکان تاثير منفي مي گذارد و مناسب سن کودکان نيست به همين جهت تقاضاي پيگيري بيشتر در اين مورد را  داشتند.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس