آخرین اخبار
کد مطلب: 126023
چهارمحال و بختياري ميزبان شش شهيد مي‌شود
تاریخ انتشار : 1398/04/02 12:42:59
نمایش : 1872
مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس چهارمحال و بختياري گفت: اين استان در هفتم تيرماه ميزبان شش شهيد که چهار تن گمنام و دو تن شناسايي شده هستند، خواهد بود.
 به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس چهارمحال و بختياري گفت: اين استان در هفتم تيرماه ميزبان شش شهيد که چهار تن گمنام و دو تن شناسايي شده هستند، خواهد بود.
سرهنگ منوچهر ذوالفقاري در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا - منطقه چهارمحال و بختياري، بيان کرد: پيکر ۱۵۰ شهيد در روز پنجشنبه، ۶ تيرماه ساعت ۹ صبح از مقابل دانشگاه تهران تشييع خواهند شد که از اين تعداد شش شهيد که چهار تن گمنام و دو تن شناسايي شده هستند سهم چهارمحال و بختياري است.

مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس استان گفت: اين شهدا در سه نقطه استان يعني در آموزشکده فني دختران شهرکرد، آموزشکده فني دختران جونقان و دو شهيد نيز در دهستان شوراب صغير سامان دفن خواهند شد.

وي ادامه داد: مراسم وداع با شهداي والامقام در مصلي و امامزاده‌گان دو معصوم(ع) شهرکرد هفتم تيرماه همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار مي‌شود و مراسم تشييع سراسري شهدا روز شنبه، هشتم تيرماه از ساعت ۹ صبح از ميدان امامزاده تا خيابان ۱۲ محرم برپا خواهد شد.

سرهنگ ذوالفقاري تصريح کرد: از اين تعداد شهيد، هويت ۳۴ شهيد شناسايي شده که دو تن از اين شهدا سهم چهارمحال و يختياري است و پس از تشييع به محل سکونتشان در شهرستان‌هاي بروجن و لردگان براي تدفين انتقال داده مي‌شود.

وي افزود: شهيد آموزشکده فني دختران شهرکرد شنبه هشتم تيرماه و ساير شهدا به شهرستان‌ها منتقل و روز يکشنبه ۹ تيرماه تدفين مي‌شوند.

يادآوري مي‌شود؛ استان‌هاي اصفهان، سمنان، چهارمحال و بختياري و تهران ميزبان شهداي گمنام و شهداي شناسايي شده هستند.

انتهاي پيام
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس