آخرین اخبار
کد مطلب: 126014
مشکلات آب در محله خانه معلم؛ از گلايه تا همکاري
تاریخ انتشار : 1398/03/21 11:59:39
نمایش : 1126
محله خانه معلم يکي از محله هاي بزرگ شهر لردگان است، اهالي محترم ساکن در اين محله در روزهاي اخير گلايه ها و نارضايتي هايي نسبت به مشکلات آب در محله خود داشتند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ محله خانه معلم يکي از محله هاي بزرگ شهر لردگان است، اهالي محترم ساکن در اين محله در روزهاي اخير گلايه ها و نارضايتي هايي نسبت به مشکلات آب در محله خود داشتند.

تيم خبري سلام لردگان نيز بر اساس رسالت رسانه اي خود درخواست هاي ساکنين اين محله را در اختيار مسئولين مربوطه به خصوص  علي خدابخشي رئيس اداره آب و فاضلاب شهري  قرار داد.
 
گلايه هاي اهالي محله خانه معلم
 جمع زيادي از اهالي در گفتگو با خبرنگار ما، نسبت به قطعي طولاني مدت آب شرب ابراز نارضايتي کردند.همچنين برخي ديگر از اهالي گفتند: که فشار آب در شب نيز قطع و يا کم است .
 
يکي از ساکنين قديمي از دائمي بودن اين مشکلات از سال هاي پيش گلايه هايي داشته است .

تعداد زيادي از بانوان معتقدند قطعي طولاني مدت آب مشکلات بهداشتي زيادي براي خانواده بخصوص کودکان به وجود آورده است.

در نهايت تقاضا داشتند تمامي ادارات مربوطه که با اين مسئله در ارتباط هستند با همکاري با يکديگر اين مشکل را پيگيري و حل کنند چرا که عدم همکاري بين ادارات تنها موجب قرباني شدن مردم و آسيب ديدن ساکنين اين محله مي شود.
 
اما واکنش مسئول اداره آب و فاضلاب شهرستان لردگان
با توجه به اين شرايط، خبرنگار سلام لردگان، تقاضا و درخواست اهالي محترم خانه معلم را در اختيار مسئول  اداره آب و فاضلاب شهري  قرار داده و ايشان در اولين فرصت اين مسئله را پيگيري کردند که در اولين گام با حضور در مخزن آب وضعيت را بررسي نمودند و مشکل آب شرب را به صورت موقت حل کردند.
 
علي خدابخشي در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: حل قطعي مشکل آب نياز به دو مسئله دارد؛ اول: خريد مقداري ابزار اتصالات لازم که مي بايست از يزد فرستاده شود. دوم: نيازمند همکاري شهرداري لردگان در ارتباط با صدور مجوز براي حفاري تا در کمترين زمان ممکن مشکل آب شرب اين محله به صورت قطعي حل شود.
 
خدابخشي با ابراز اميدواري گفت: همکاري بين مسئولين و مردم در هر زمينه اي مي تواند موثر باشد براي نمونه همين مسئله آب يکي از بهترين صحنه هاي  مطالبه گري مردم از مسئولين را شکل داد.
 
خبرگزاري سلام لردگان با توجه به اصل بي طرفي رسانه اين مسئله را پيگيري کرده و تلاش کرده در ابتدا درخواست هاي اهالي محترم محله خانه معلم را در طي گزارشي به سمع و نظر مسئولين مربوطه برساند و سپس نتيجه نهايي را رسانه اي کند. همچنين اين رسانه با تمام وجود از مشارکت اهالي محترم محله خانه معلم و همکاري همه جانبه و موثر مسئولين اداره آب و فاضلاب شهرستان کمال تشکر و سپاسگزاري را دارد.

اين رسانه اميدوارم است در سوژه هاي خبري آينده نيز هر مسئولي در هرجايگاهي  در جمع مردم نسبت به مشکلات شهرستان پيگير باشند. اين همکاري دوستانه بايد قابل توجه مسئوليني باشد که با بهانه روز تعطيل يا استفاده از شبکه هاي مجازي از پاسخگويي به دغدغه مردم خودداري کردند.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس