آخرین اخبار
کد مطلب: 125984
امام جمعه لردگان، مطالبه‌گري صحيح و اصولي را از مردم نسبت به مسئولين خواستار شدند
تاریخ انتشار : 1398/02/27 15:06:34
نمایش : 1327
امام جمعه لردگان؛ در خطبه نماز جمعه اين هفته مسئولين شهرستان را به پيگيري امورات شهرستان مبني بر ميدان تره بار، آرامستان و ... دعوت نمودند و از آنها خواستند رسيدگي صحيح و درست به امورات مردم و وظيفه ديني و شرعي همه ماست و همچنين احداث شهرک صنعتي را در راستاي محروميت زدايي اشتغالزايي مناسب دانستن و آنها را به احداث چنين شهرک هايي ترغيب نمود.
 به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي تاج زاد در خطبه اول نماز جمعه اين هفته خود و نمازگزاران را به رعايت تقواي الهي دعوت نمودند در اين خصوص از قول پيامبر اکرم (ص) عنوان دانستند: اي مردم سفارش من به شما رعايت تقواي الهي است .

وي در ادامه به سيره اهل بيت عليه السلام در خصوص محکم کردن بنيان خانواده و از هم گسستن اين بنياد اشاره کردند و عنوان دانستند سبک زندگي اسلامي توام با ايمان و کسب روزي حلال و پرهيز از حرام خواري بنيان‌هاي خانواده را محکم و استوار مي سازد.

 ايشان به زندگي پر برکت حضرت زهرا سلام الله عليها در تربيت فرزندان خود اشاره کردند که در راستاي همين تربيت صحيح امام حسن عليه السلام با گوش فرا دادن به بيانات حضرت رسول (ص) در مسجد آنها را در منزل براي مادر خود تشريح مي نمود.

وي، به پوشش مادران و اعضاي خانواده در منزل اشاره نمود و يادآور شدند پوشش صحيح و اسلامي مادران و پدران در خانواده تربيت خوب و مناسب را به دنبال خواهد داشت.
 
ايشان در خطبه دوم به ديدار مقام معظم رهبري با مسئولين نظام اشاره کرد و گفت بر اساس بيانات مقام معظم رهبري در کشور ما جنگ با آمريکا و ايادي آن صورت نخواهد گرفت بلکه جنگ، جنگ اراده‌ها است و نقش دشمنان ما با توجه به خطاهاي محاسباتي آنها با شکست مواجه خواهد شد ايشان خاطر خاطرنشان کردند مقام معظم رهبري فرمودند: دشمنان ما هم  طبل توخالي و از احمق ها هستند و حمله مجاهدان يمني به تاسيسات نفتي عربستان و نفتکش‌هاي اماراتي اشاره کردند وعنوان  دانست: اين دو واقعه مهم شکست آمريکا و متحدانش نسبت به تحريم نفتي ايران را در پي داشت.و عنوان کردند مذاکره با آمريکا براي ايران هيچ سودي به دنبال نخواهد داشت.
 
امام جمعه لردگان، به مسئولين نظام تذکرات لازم در خصوص اجراي فرامين مقام معظم رهبري را داده‌اند و خاطرنشان کرد مسئولين نظامي با نگاه به درون و تکيه بر ظرفيتهاي جوانان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 ايشان در ادامه به تکريم ايتام به سالروز تولد امام حسن عليه السلام اشاره کرد و گفت: همه ما بر اساس سيره عملي امام حسن عليه السلام مي بايست ايتام را تکريم و نيازمندان را دستگيري کنيم.

 ايشان در ادامه مسئولين شهرستان را به پيگيري امورات شهرستان مبني بر ميدان تره بار، آرامستان و ... دعوت نمودند و از آنها خواستند رسيدگي صحيح و درست به امورات مردم و وظيفه ديني و شرعي همه ماست و همچنين احداث شهرک صنعتي را در راستاي محروميت زدايي اشتغالزايي مناسب دانستن و آنها را به احداث چنين شهرک هايي ترغيب نمود.

وي در پايان خطبه اين هفته  مطالبه‌گري صحيح و اصولي را از مردم نسبت به مسئولين خواستار شدند.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس