آخرین اخبار
کد مطلب: 125981
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با دانا:
سخنراني سردار سلامي در مجلس بسيار غرا بود/ آمريکا به دنبال جنگ رواني است/ تهديدات آمريکا جدي نيست/ هيچ جنگي عليه ايران رخ نخواهد داد
تاریخ انتشار : 1398/02/22 13:50:10
نمایش : 960
عبادي نماينده مرم بيرجند در مجلس شوراي اسلامي، گفت: ايران همواره آمادگي مقابله با هر تهديدي را دارد و منافع آمريکا در تيررس ما قرار دارد. اگر اتفاقي هم بيفتند اين ايران است که بر نيروهاي آمريکايي غالب است.
به گزارش سلام لردگان به نقل از  شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ صبح امروز جلسه غير علني مجلس شوراي اسلامي با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد و در اين جلسه سردار سلامي جزئياتي از تحرکات اخير آمريکايي ها در منطقه مطرح و اذعان داشت: اعزام ناو آمريکايي به منطقه تنها يک جنگ رواني است و آمريکا با توجه به توان نيروهاي دفاعي ايران و ضعف آسيب‌پذيري ناوهاي هواپيمابرش جرات و قدرت جنگ عليه ايران را ندارد.

 

در همين خصوص برخي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار دانا تحليل و ارزيابي خود از سخنان مطرح شده از سوي فرمانده کل سپاه را مطرح کردند که در ادامه آن را مي خوانيد.

 

نماينده مردم بيرجند: سخنراني سردار سلامي در مجلس بسيار غرا بود/ آنچه مشخص است اين است که آمريکا برنامه اي براي جنگ با ايران ندارد

 

سيد محمد باقر عبادي نماينده مجلس شوراي اسلامي و عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در خصوص جلسه غير علني مجلس شوراي اسلامي که با حضور سردار سلامي فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد، به خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ گفت: در جلسه غير علني بسيار صحبت هاي خوبي را از سوي فرماندهي محترم سپاه شنيديم. نطق سردار سلامي بسيار غرا بود و تحليل هايي از سوي ايشان مطرح شد که همه آن را نمي توان گفت اما آنچه مشخص است اين است که آمريکا جرات حمله به ايران را ندارد.

 

وي با بيان اينکه آمريکا فقط به دنبال عمليات رواني در منطقه است، اظهار داشت: آنچه که الان در صحنه جهاني اتفاق مي افتد اين است که آمريکا با جنگ رواني سراغ ما آمده و اين آرايش جنگي که آمريکايي ها روي آن مانور مي دهند موضوعي است که همواره در منطقه رفت و آمد داشته اند و مسئله تازه اي نيست. بنابراين نبايد آن را به منزله تحرکات جنگي عليه ايران برشمرد.

 

نماينده مردم بيرجند در مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان کرد: انسجامي که سپاه و ارتش و مردم دارند موجب شده که دشمن هيچگاه به فکر حمله به ايران نباشد و اين بار نيز هيچ برنامه اي براي حمله به ايران وجود ندارد.

 

عبادي در بخش پاياني اظهارات خود گفت: ايران همواره آمادگي مقابله با هر تهديدي را دارد و منافع آمريکا در تيررس ما قرار دارد. اگر اتفاقي هم بيفتند اين ايران است که بر نيروهاي آمريکايي غالب است.

 

نماينده شيراز: تهديدات آمريکا جدي نيست/ هيچ جنگي عليه ايران رخ نخواهد داد

 

مسعود رضايي نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين خصوص به خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ گفت: سردار سلامي گزارش از اقدامات و تحولات منطقه ارائه کرد و از استحکام ايران و نيروهاي نظامي کشورمان در مقابل هر نوع تهديدي سخن گفت.

 

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي همچنين افزود: سردار سلامي از جنگ رواني آمريکايي ها سخن گفت و به اين مسئله اشاره کرد که هيچ جنگي عليه ايران رخ نخواهد داد.

 

وي در ادامه خاطر نشان کرد: تهديدات آمريکا جدي نيست و ايران نيز استوار و با اقتدار مقابل دشمن ايستاده و هيچ ترسي نيز از مانورهاي آمريکايي ها در منطقه نداريم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس