آخرین اخبار
کد مطلب: 125938
ياداشت/
سپاه پاسداران، کابوس محور شيطان
تاریخ انتشار : 1398/01/21 10:36:25
نمایش : 1804
امروز همه ي ملت هاي مظلوم جهان يک سپاهي هستند و بر همگان روشن است که سپاه شوکت اسلام و پاسدار ارزش هاي اصيل اسلامي است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ اولين حس هر انساني نسبت به  نيروي نظامي کشورها احساس ترس و جنگ است. تاريخ بزرگترين شاهد جنگ هاي عظيم است که توسط ارتش ها و نيروهاي نظامي کشورها شکل گرفتند. در واقع آنچه از نيروهاي نظامي برداشت مي شود چيزي جز تهديد و جنگ با متوسل شدن به ابزارهاي جنگي نيست و تاريخ به خوبي مشخص کرده که اخلاق واژه محال در روحيه خشن و خشک نيروهاي نظامي است.

اما دوم ارديبهشت 1358 فصل جديدي در دل تاريخ بوجود آمد و آن تولد نيروي نظامي در دل مردم به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بود. فرمان امام خميني (ره) در اين تاريخ تولد نيروي نظامي با معيار امنيت و اخلاق بود، اخلاق بزرگترين گمشده نيروهاي مسلح که تا قبل از اين امري محال بود اما به عنوان حقيقتي جذاب در دل سپاه پاسداران شکل گرفت. سپاه اخلاقي بود زيرا مردم اخلاق مدار و مسلمان ايران پايه ها و اجزاي آن را تشکيل دادند.

در حالي که در ابتداي تشکيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، نيروهاي نظامي کشورهاي بيگانه در قالب ارتش سرخ شوروي، ارتش منفور و تروريست کشورهاي غربي، ارتش بعثي عراق، ارتش غاصب صهيونيستي و... با توسل بر هر ابزار نظامي و غير انساني بسياري از مناطق را مورد تجاوز قرار مي دادند و هيچگونه مرام اخلاقي را رعايت نمي کردند اين سپاه پاسداران بود که با وجود حضور در اين فضا بر اصول اخلاقي خود ايستادگي کرد و در طول 40 سال از شکل گيري خود اخلاق را سرلوحه اقدامات خود قرار داد.

سپاه پاسداران با حضور در مناطق محروم و کمک به مردم در بسياري از مناطق ايران و حتي کشورهاي مسلمان منطقه اخلاق را به اوج خود رساند؛ اقدام جذابي که هيچگاه از نيروهاي مسلح کشورهاي ديگر ديده نشد. سپاه پاسداران نشان داد که مي توان در عين نظامي بودن، اخلاق و کرامت انساني را نيز داشت.

در تاريخ 19 فروردين 1398، ترامپ سردسته محور شيطان در اقدامي جاهلانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را به عنوان گروه تروريستي ناميد. در حالي که گروه تروريستي شايسته ترين عنوان براي ارتش آمريکا است زيرا اقدامات ارتش اين کشور در مناطق مختلف جهان از ويتنام تا افغانستان، عراق و... به خوبي چهره تروريستي آمريکا را نشان مي دهد.

اگر چه از نظر بسياري از انديشمندان و تحليلگران سياسي تعريفي از تروريسم وجود ندارد اما در يک تعريف کلي تروريسم به معناي استفاده از خشونت يا تهديد به استفاده از خشونت براي دستيابي به اهداف سياسي، مذهبي، يا ايدئولوژيک گفته مي‌شود. و از نظر من تروريسم به معناي تجاوز و حمله وحشيانه ظالم بر عليه مظلوم است.
اين تعريف به خوبي نشان مي دهد که اين ارتش آمريکا و متحدين آن است که سازنده معناي تروريسم هستند.

آمريکا با حضور در منطقه خاورميانه و قتل عام مردم بي گناه بزرگترين تروريست تاريخ است.
اگر ترامپ در سال 2019 سپاه پاسداران انقلاب اسلامي که مبتني بر ارزش هاي اخلاقي و حامي ملت هاي مظلوم است را تروريست مي داند، ملت ايران نيز ارتش منفور آمريکا را بابت حمله وحشيانه و غيرانساني به ناکازاکي و هيروشيما در سال 1945 که موجب قتل عام بيش از 200 هزار تن انسان غيرنظامي و بي گناه شد و آنچه بر سر مردم بيگناه ويتنام، افغانستان، عراق، سوريه و يمن آورده را به عنوان بزرگترين و تنها قطب توليد تروريسم دولتي و غير دولتي در تاريخ مي داند.

تنها دليل آمريکا براي ناميدن سپاه پاسداران به اين عنوان به جهت کابوسي است که سال ها پايه ي سلطه جويي هاي محور شيطان را لرزانده است. در واقع در دهه اخير هيچ نيروي نظامي به اندازه سپاه پاسداران نتوانسته در برابر شيطان بزرگ ايستادگي کند و اين شکوه و عظمت سپاه را نشان مي دهد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و ارتش ايران پشتوانه يکديگر هستند و در کنار هم در مقابل ظالمان ايستادگي مي کنند و امروز به پشتوانه محکم امت اسلامي در سراسر جهان تبديل شده اند.
مسئله اي که موجب به لرزه افتادن ستون هاي کاخ سياه (سفيد نماد صلح هيچ جايگاهي در کاخ تروريستي آمريکا ندارد)، شده است.
امروز همه ي ملت هاي مظلوم جهان يک سپاهي هستند و بر همگان روشن است که سپاه شوکت اسلام و پاسدار ارزش هاي اصيل اسلامي است. بنابراين طبيعي است که آمريکا که داعيه رهبري جهان را دارد در برابر قدرت سپاه پاسداران اينگونه حقير شود و از اصطلاحي استفاده کند که نماد واقعي شيطان بزرگ است.

نويسنده: محمد رضا عسکري ارمندي

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس