آخرین اخبار
کد مطلب: 125935
با حکم رئيس قوه قضاييه؛
اسماعيلي جايگزين حجت الاسلام اژه‌اي شد
تاریخ انتشار : 1398/01/20 08:59:58
نمایش : 1423
آيت الله رئيسي در حکمي غلامحسين اسماعيلي را به عنوان سخنگوي قوه قضاييه منصوب کرد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از  شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ آيت الله رئيسي رئيس قوه قضاييه در جلسه مسئولان عالي قضايي، غلامحسين اسماعيلي رئيس کل دادگستري استان تهران را به عنوان سخنگوي قوه قضاييه معرفي کرد.
آيت‌الله سيد ابراهيم رئيسي در اين جلسه با اشاره به درخواست حجت‌الاسلام و المسلمين محسني اژه‌اي مبني بر واگذاري سمت سخنگويي دستگاه قضايي، با توجه به ماموريت‌هاي جديد ايشان اظهار کرد: جهاد و اجتهاد آقاي محسني اژه‌اي بر هيچکس در قوه قضاييه پوشيده نيست و حضور ايشان در دستگاه قضايي همواره مغتنم و موثر بوده است.
 
رئيس قوه قضاييه افزود: با توجه به درخواست آقاي اژه‌اي مبني بر واگذاري جايگاه سخنگويي قوه قضاييه، ضمن تقدير از تلاش‌هاي ايشان در سمت سخنگويي، ان‌شاءالله آقاي اسماعيلي که از قضات شريف و مديران دلسوز و تلاشگر دستگاه قضايي هستند، به عنوان سخنگوي قوه قضاييه اين مسئوليت مهم را بر عهده خواهند داشت.
 
براساس اين گزارش، سخنگوي جديد قوه قضاييه علاوه بر رياست کل دادگستري استان تهران، سمت‌هايي از جمله رياست سازمان زندان‌ها و اقدامات تأميني و تربيتي کشور و همچنين دادستاني مشهد را در کارنامه خود دارد.
 
حجت‌الاسلام و المسلمين محسني اژه‌اي نيز همچنان به عنوان معاون اول قوه قضاييه به فعاليت خود ادامه مي‌دهد.
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس