آخرین اخبار
کد مطلب: 125928
امام جمعه لردگان:
پاسداران ما در همه ي عرصه ها شعار "ما مي توانيم" را ثابت کردند/ سيل اخير با همه ي خرابي ها، دشمني دشمنان ما را قطعي و آشکار کرد
تاریخ انتشار : 1398/01/16
نمایش : 1072
امام جمعه لردگان گفت: سيل اخير با همه ي خرابي ها، ولي يک مسئله را نمايان و آشکار داشت و آن اين که دشمني دشمنان ما قطعي و حتمي است، پس بايد در برابر همه ي حوادث اتحاد و همدلي را حفظ کنيم .
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي تاجزاد امام جمعه لردگان، در خطبه اول نماز جمعه اين هفته خود و نمازگزاران را به رعايت تقواي الهي دعوت نمودند و در ادامه به روايتي از امام کاظم عليه السلام به نقل از امام علي عليه السلام اشاره فرمودند: که اين امام همام پيروان و ياران خود را به تقوا سفارش مي‌کردند و تقوا را پناهگاه خود مي دانستند.
 
وي در ادامه خطبه به فرا رسيدن ماه پر برکت شعبان اشاره کرد و گفت:  ماه شعبان ماه خير و برکت براي ورود و مقدمه به ماه مبارک رمضان است، ماه شعبان ماه غفران و پاک پاکسازي است.
وي افزود:  در اين ماه مومنان با تقواي الهي لباس ترک گناه را از تن در مي آورند و به سوي ايمان و پاکسازي رهنمون مي شوند.
 ايشان ماه مبارک شعبان را ماه حضرت رسول صلي الله عليه وآله و سلم دانستند وعنوان کرد: روزه و عبادت خالصانه در اين ماه باعث شفاعت و برآوردن حاجات است .

وي در ادامه به نقل از امام رضا(ع) فرمودند: در اين ماه تا مي توانيد انس با قرآن داشته باشيد و تا مي توانيد استغفار و بر محمد صلي الله عليه و آله و سلم درود بفرستيد در اين ماه کينه ها و ديون را از خود دور سازيد واز برادران خود طلب حلاليت کنيد، خدا ترس باشيد و امور خود را به خدا واگذار کنيد.
 
حجت الاسلام تاج زاد، در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته به جلسه مسئولان دولتي و مسئولان لشکري و کشوري با مقام معظم رهبري جهت تسريع در خدمت‌رساني به مردم سيل زده اخير اشاره کردند و گفت: دغدغه معظم له رسيدگي به خدمت رساني مستمر به سيل‌زدگان بوده و مي باشد و در همين راستا تشکر معظم له از دولتمردان و نيروهاي مسلح و مردم نمود و برجستگي بيشتري در بر داشت و مقام معظم رهبري خدمت رساني و برطرف کردن و کم کردن اين خسارت ها را خواستار شدند.
 
ايشان، اين حادثه سيل را نمايش اقتدار و همدلي مسئولان و مردم دانست و مقايسه‌اي در اتفاقات در جهان و بخصوص آمريکا به کشورمان داشتند و عنوان دانست: سيل اخير با همه ي خرابي ها، ولي يک مسئله را نمايان و آشکار داشت و آن اين که دشمني دشمنان ما قطعي و حتمي است، پس بايد در برابر همه ي حوادث اتحاد و همدلي را حفظ کنيم و در اين زمينه از مردم خواست، کمک هاي خود را دريغ ننمايند.
 
وي، در ادامه به اعياد شعبانيه و ولادت هاي پر خير و برکت در اين ماه اشاره کرد و از هيئت هاي مذهبي خواستند برنامه هاي ويژه در خور شأن برگزار نمايند .
 
وي همچنين به قطع ارتباط سياسي کشورمان با آمريکاي جنايتکار اشاره کردند و اين خودکفايي چهل ساله اخير را در سايه عزت و  استقلال دانستند.
 
امام جمعه لردگان در ادامه به سالروز ولادت امام حسين عليه السلام به نام گذاري امروز وروزپاسدار اشاره کردند و عنوان دانستند: پاسداران ما در همه زمينه‌ها با تأسي از امام حسين عليه السلام در عرصه‌هاي مختلف حضور فعال و ايثار گونه دارند.
 ايشان به نقل از مقام معظم رهبري پاسداران را سرشار از معنويت و ايثار دانست و در پايان به شهادت شهيد صياد شيرازي نيز اشاراتي کردند.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس