آخرین اخبار
کد مطلب: 125909
چهارمحال و بختياري:
40 تيم بازرسي، بازار شب عيد را در چهارمحال وبختياري رصد مي‌کنند
تاریخ انتشار : 1397/12/19 09:04:42
نمایش : 1150
معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختياري گفت: ۴۰ اکيپ در قالب طرح ويژه نوروز بر عرضه کالاهاي اساسي مردم در اين استان نظارت مي کنند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ بيژن بهرامي معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختياري در گفت وگو با جهانبين نيوز، با بيان اينکه 40اکيپ بازررسي در استان فعال شده است، گفت: طرح ويژه نوروز بر عرضه کالاهاي اساسي مردم در اين استان شروع و تا15فروردين ادامه دارد.

بهرامي در جريان اعزام اکيپ نظارت ويژه در سطح شهر اظهار داشت: 400 ناظر افتخاري نيز در اين طرح با اين دستگاه هاي نظارتي همکاري دارند.

معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختياري تصريح کرد: نظارت و بازرسي بر بازار پوشاک، موادغذايي، آجيل و خشکبار، گز و شيريني، کيف و کفش، دفاتر خدمات مسافربري، قاليشويي، لبنيات، مرغ و ماهي و گوشت انجام مي شود.

وي با بيان اينکه در آستانه بازار شب عيد و افزايش تقاضاي مردم براي خريد، گشت هاي بازرسي تشديد مي شود، افزود: کنترل و نظارت بر رعايت قيمت هاي مصوب، نصب برچسب قيمت و ارائه فاکتور از جانب توليد و عرضه کنندگان کالا، گرانفروشي، کم فروشي، تقلب و رعايت مسائل بهداشتي از مهم ترين مواردي است که در اين طرح بررسي مي شود.


معاون بازرسي و نظارت بر کالاي قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري گفت: مسافران و گردشگران نوروزي در صورت مشاهده تخلف مي توانند با شماره تلفن 124 تماس گيرند تا تخلفات در کوتاه ترين زمان ممکن رسيدگي شود.

هم اکنون 166 اتحاديه ، 9 اتاق اصناف و بيش از 33 هزار واحد صنفي در چهارمحال و بختياري فعال است.

انتهاي پيام/1022ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس